Uçuk Naz

Saturday, January 5, 2008 | |

Uçuk sinir bozucu bir şey. Hem de çok. Aynaya bakıyorsun, dudağının ortasında hep aynı iz, sabahları da kanıyor. Kafasına eserse gün içinde de kanayabiliyor. İstediğin kadar ıslak ve nemli tut, yine de kanıyor yani. Burnun akıyorsa bir yandan da, halin daha beter. Tahrişli bir burunla sabit olmadığın gibi, burnunu her silişinde dudağına değiyor o "çok ekstra yumuşak" mendil ve canın yanıyor, küfrediyorsun hiç yoktan. 10gündür geçmemişse daha bir sinir harbi mevcut. Parlatıcı, ruj filan sürülmüyor. Maksimum dudak makyajın beyaz krem. Beyazdan rahatsız olduğuna karar verdiğinde de, dudağın kuruyup inanılmaz bir acı eşliğinde, kanamaya tekabül ediyor. -Tekabül ne demek bilmiyorum, karşılık veriyor demektir heralde, ben öyle düşünerek yazdım çünkü.Oluversin o da.- Zaten dışarı çıkmak umrunda da olmuyor, hastasın kızım sen, yat. "Uçuğum var, ne kullanayım?" diye bir soruyla ilaç bilgisi yüksek kime giderseniz gidin, "Zovirax" cevabını alıyorsunuz. Afedersiniz ama, Zovirax gerçekten bir boka yaramıyor. Her sürüşte kurutuyor- kurudukça kanıyor, kuruyan dokuyu koparıyorsun eğer benim gibi rahatsız oluyorsan dudağının üzerindeki dokunma duyunu engelleyen kabukçuktan, sonra yine kabuklanıyor ve bu aptal seramoni hiç bitmiyor. O yüzden Zovirax kullanmayın. Zaten diğer ilaçlardan daha da pahalı, gerek yok para verip acı çekmeye. Sonra bir de bu Zovirax'ın muadili türk firmalarından olan ilaçlar var. Onlar zovirax'dan biraz daha az kabuklandırıyor, ama yine de geçirmiyor ve kurudukça kanıyor ve acayip yanıyor. Bunların fayda etmediğini görünce, Bepanthen sürmeye başladım. O diğerlerine nispeten daha faydalı oldu, yine de geçirmedi. Son olarak da Arko Krem kullanmaya başladım. Günde 3 kez filan değil, ben beyazlığı gittikçe tekrar daldırıyorum üst dudağımı kocaman arko krem kutusunun içine. Ona bugün başladığım için faydalı olacak mı bilmiyorum ama az önce yine kanadı, benek benek kan oldu mendilin üstü. Gören eski türk filmlerindeki Hülya Koçyiğit'in mendili olduğuna bile kanaat getirebilir, ama değil. Eğer bu da işe yaramazsa, H2SO4 yani sülfirik asit yani kezzap süreceğim. O da kurutur nasıl olsa, hayatım boyunca yaşayabileceğim tüm öpüşmelerden, dudak kremlerinden, koruyucu, parlatıcı ve ruj masrafından da kökten kurtulmuş olurum. Ayrıca o küçücük-ufacık-içi dolu turşucuk, kıçı kırık uçuğun bu kadar canımı yakıyor olmasına aklım ermiyor, "mıymıy kızlardan mıyım ben acaba" diye de sorgulattırıyor kendimi bana acısı yetmezmiş gibi. Hoşgeldin ailemizin ruhsal gerginliği, uçuk. P.S: Uçuk erkek olunca uçukcan, kız olunca uçuknaz olur. Benimki uçuknaz.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv