Equilibira

Thursday, February 21, 2008 | |

Benim söylediğim ismi sadece ben söylüyorum. Belki de sadece ben söylemiyorum ama az söyleyenlerden biriyim. Başkasının da aynı isme sahip olduğunu duymaya tahammül edemiyorum. O isim sadece onun, başkasının da olmamalı. Sadece onunla çok yakın bağlantısı olabilecek kimse dışında o isim sadece onun olmalı."Severim o ismi" denecek kadar bile sevilen insanlarla özdeşleştirmeye itecek kadar sayıda kişinin aynı isminden olmamalı. Benim onu çağırdığım ismi, sadece onun olmalı, o isim başkalarına yasaklanmalı, o isim sadece ona yakışmalı, başkalarına yakışıp yakışmadığı bile düşünülmemeli. Ben o ismi ondan başkasında görmemeliyim, başka yerde, cümle içinde falan da rastlaşmamalıyız. Çünkü o isim geçtiğinde hep tek bir yansıma yaparken içimde, ben geri kalan hiçbir anlama odaklanamaz hale gelebilirim.
Sonra o sadece orda burda şurda değil de,şurda olsa.Gözümün önünde değil de, içinde olsa. Saçmaladığımı bile bile yazmaya devam etsem, nasılsın sorusuna yalanlar söylemeye sonunda son versem. Saçmalasam belki yine büyük büyük ama gözlerinden saçlarımdan kahkahalar aksa.Şaşırsak ne olduğuna, şaşırdığımızı çantaya atsak, unuttuğumuzda "çanta nerde" demek bile yeterli olsa.
Olsa olsa olsa..Küçük ufak yada ufak küçük, uzak yakın yakın uzak olsa. O zaman çantamda şaşırtmak uğruna portakal sıkacağı bile taşıyabilirdim, bilemezsin.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv