Ege usulü

Tuesday, May 13, 2008 | |

-Çekirdek alacaktım ben, senin yüzünden almadım, yemeği hazırlayıvermişsin.
-Ee alsaydın.. Boşver içme bak. Ya da erikle iç, erikle rakı çok güzel gider.
-Hiç duymadım ben öyle bir şey.
-Olur mu canım, deden rakıyı erikle içerdi.
-Zaten başka bir seçenek de yok.

-Yemeyeceğim, canım istemedi. Sarımsaklı yoğurtla domates sos sadece, yeter.

Salatalık da soyduk.
İki yeşil eşiliğinde tek kişilik rakı.
Bana kalsa öyle yavaş yavaş sabaha kadar içsem.. Öyle sızıversem, bir gece de düşünmesem.
Sanki her şey düşünmemek için. Bu aralar anlamadan okuduğum tüm kitaplar, her güne bir başkası programlanmış ardarda diziler, yırtıp atmak istediğim kitap, uyku, belki birkaç günlüğüne hafif güneye kaçış...
Olmayan bir mucize sesi bekleyişi...

Bir kez demişti "kalabaklaşıyoruz" diye,
iki kişilik bir kalabalıklaşma.
Yine yalnızlaşma ritüellerindeyiz,
hep.

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv