Salsa sauce mesmerization

Monday, November 3, 2008 | |

Son 24 dakikadır Tostitos marka cips (kendilerinin özelliği diğer cipler gibi yağlı olmamaları ve salsa sosu için mükemmel uygun olmaları. Hayır tostitos bana para vermedi, valla kendi isteğimle söylüyorum.) yiyorum. Salsa sosuyla. Elime aldığım 1 tane cips kırığının salsa sosu kavanozunun ağzından geçip geçemeyeceğini kestirmeye çalışıyorum önce. Ardından da alelacele geçebilecek şekilde ikiye bölüyorum ve gözüm dönmüş bi şekilde cipsi salsa sosuna daldırıyorum. 24 dakikadır *hatta bu yazıyı yazmaya başladığımdan beri de 2 cips daha attım ağzıma* gözüm dönmüş şekilde acı salsa soslu cips yiyorum.
Ne var bunda? demeyin. Ben acı yiyemem. Ağzıma süremem, sizin hissetmediğiniz acı, ağzımı yakar mesela. Bu orta acılıktaki salsa sosu beni hipnotize etmiş gibi yiyorum.
Bir de içinde biber parçaları filan var. Her cipsi daldırışımda kavanoza, içimde "nolur nolur çok biber gelsin, dökülmesin hayır, evvet, biber, ay canım" histerileri yaşıyorum. O an başka birisiyle beraber yiyor olsak ve ona daha çok biber gelse kavga çıkaracağım sanki.
Tanrım aklımı koru, bi salsa sosuna tav olmuş gibi davranıyorum. Daha doğrusu salsa sosu tavlamış gibi. Biberleri de.
Hem de orta acı.
Ya hayır, yememeliyim, çok yedim.
Ama...
Biber..
Sos...
2ye böl...
Kavanozun ağzından geçsin, geçsin hadi..
3 tane biber geldi.
İnanamıyorummmm!!!
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv