Blog dedigin, bugunler icindir

Tuesday, April 21, 2009 | |

Kisa cumleler kurup yayinladigimda kendimi bir sey saniyorum, iyi oluyor. Blog bir isime yarasin diyerek, gun sonuna kadar bir oneriye ihtiyacim var. Yarin almancadan sozlu sinavim var ve hepi topu 2 donemlik almancamla, telefonda role-play yapmak zorunda olmam, bana 'bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak' zorunda kalan insan vizesi veriyor ...Sozluyu hallettik diyelim ama yine de roleplay icin yaratici bir icata ihtiyacim var.
Odanizda ya da dairenizde, henuz icat edilmemis, neyin olmasini isterdiniz? "Keske soyle bir sey icat edilmis olsaydi" dediginiz bir sey soyleyiniz.
Kimseden kopya cekmeyin, kendi kagidiniza bakin, sorunuz olursa bana gelip sorun. Sureniz basladi.
Saygilar.
Share/Bookmark

4 comments:

gregor samsa said...

valla tuğçe bir zamanlar şu okey taşlarını dizen bir makina yapılsa der dururduk arkadaşlarla, geçtiğimiz yıllarda onu yaptıklarını ve masasıyla beraber bizzat sattıklarını gördüm.
ben bulmuşum gibi sevindim.fakat bir kere bile oturup oynamadım. çünkü sahte okeye gıcık oluyorum.

ne olsun isterdin dersen: çamaşır makinasından çamaşırı çıkarıp bir başka makinaya atıyorsun. örneğin gömlek.
o makinadan da çıkarıyor ve direk dolaptaki askıya takıyorsun. giyime hazır hale geliyor. ben buna ütüleme makinası demek istiyorum. aya çıkmışlar, uzaya gitmişler, sesten hızlı uçak yapmuşsın, ışınlama gerçekleşmiş falan filan... hiç biri çok affedersin zikimde değil.
el değmeden, ayağa kalkmadan ütüleme yapan makinayı buldun mu?
bulamadın.
eee ne konuşuyorsun o zaman.
bul öyle gel, oturup konuşalım.

lyktm said...

bu vardır belki ama ben rastlamadım; şu switchler var ya ışığı açıp kapamaya yarayan, onların uzaktan kumandalı olmasını isteyebilirim, çok üşeniyorum kalkıp kapatmaya hep ışıkta uyuyorum :)

Tugc said...

Gregor, o aklıma geldi aslında ama onun için kocaman makinalar filan gerekmez mi şimdi?
Dağınık insan modeli yüzünden, her gün ortalığı toplayan robot isterdim mesela. Ama çok ütopik.
Ayrıca senin dediğinin bir alternatifi var; gidip hizmetçi tutuyorsun, sonra o her gün her şeyini yıkayıp ütülüyor. Ayrıca iş gücüne de katkı bak.

Umut,
Bak o güzel bi fikir, düşüneceğim :) Teşekkürler.

gregor samsa said...

alternatife bak: "hizmetçi tutuyorsun, o ütülüyor" diyor. amerikan rüyası gibi :)
az gelişmiş ülkelerdeki sınıf çelişkisi üzerinden bu önerine bir şerh koymak isterdim ama biz bunlarla uğraşırken elin oğlu aya gidiyor(tamam tamam belki gitmedi ve hepsini stüdyoda çektiler:)
ben bu teknolojik gelişmeyi sadece kendim için istemiyorum ki, tüm liberal emekçiler için istiyorum. zaten sayıları çok değil. misal ben senin dediğin gibi hizmetçi tuttum ve ütüyü ona yaptırdım. hizmetçi eve gidince onun ütülerini kim yapacak.onun da hizmetçi tuttuğunu varsayarsak. bu sefer bu döngü kendisini emek piyasasında hizmetçi olarak arzedenler son bulana kadar devam edecek. son hizmetçide tutulduğunda bu sefer belki birileri bana gelip "gregor şu ütüleri yaparsan bir ellilik veririm artı ekmek arası helva" diyecek.
tabi buradan zorlamalı olarak "birilerinin hizmetçi olarak kalması için siyonistler ar-ge çalışmalarını köstekliyorlar" gibi bir sonuçta çıkarabiliriz ama ben bu sonucu ve cümleleri hürriyet gazetesi okur yorumlarını yazan arkadaşlardan birine bağışlıyorum. alsın o kullansın.

son önerim şudur:
bilirsinki klozetlere olan sevgim pek çok insana olan sevgimden fazladır.
hatta geçenlerde oturdum ona kek yaptım. neyse...
tuvalete girerken tuvaletin lambasını yakmak için umut' un bahsettiği switche basıyoruz ya. unisex tuvaletlerde orda iki düğme olsun.(örneğin evlerde) biri erkekler için biri bayanlar için. klozet kapağı sabit bir şekilde yerinde dursun. erkek tuvalete girmek için kendisine ait düğmeye bastığında klozet kapağı otomatik olarak kalksın. tuvaletten çıkıp lambayı kapattığında kapak tekrar yerine gelsin.
hayır içmedim ve bence mantıklı :)

Related Posts with Thumbnails

Arşiv