Pasif mi olsam, Agresif mi? Ya da "sağdaki?"

Thursday, April 2, 2009 | |


Geçen sene şubat ayında bir dönem, yataktan hiç çıkmadan grey's anatomy izledim. 3 sezonu izledikten sonra, o sıralarda yazarların grevi vardı tam da, yeni bölümler konulmuyordu. Zaten eski bölümleri bitince de yenilerini izlemek gelmedi içimden. Çünkü o dönem sabahtan akşama kadar ardarda izliyordum, onu izlemediğim zamanlarda da uyuyor oluyordum. Yemek işini bile, dersten gelirken tyler's grill (okuldaki fastfoodçu diyebiliriz)den aldığım şeylerle hallediyordum ya da yemek saati telefonumu açmıyorsam, D. biliyordu bunun anlamını, telesekreterime "tamam açmadığına göre yemeğe gelmeyeceğim diyorsun. Ben çıkarken sana bir şeyler getiririm ama istemiyorsan mesaj filan at" şeklinde notlar bırakıyordu. Herkese kapımı açmak da istemediğimden, "paçozgül'ü (balığım oluyor bu) görmeye geliyoruz" şeklinde de bağırıyordu D. .
Sonra sabaha karşı 2-3 oluyordu, ben hala uyumamış oluyordum, merdivenlerin oraya gidip, en üst basamakta oturuyordum. Çoğu zaman O. da o saatlerde iyice karamsar ve buyuk ihtimal yine merdivenlerin orda olduğumu tahmin edip, neyini kapıp geliyordu. O çalmaya çalışırken ben de her gece anlatıp, kafama takmaktan bıkmadığım şeyleri söylüyordum, tabii saat geç olunca da 10 adım kadar uzağımda olan odama geri dönüyordum. Uyuyamıyorsam yine 3-5 bölüm daha Grey's Anatomy izleyip, Addison'a kızsam mı sevsem mi diye derin düşüncelerle beynimi meşgul etmeye çalışırdım ki, uyuyabileyim. (D. ve O. ile hic konusmadan oturup duvara bakma seanslari da yapiyorduk bazen bu kapsam icinde.)
Addison sevgisini düşündüğüm bölümlerden birinde, -Addison, Derek için karavanda yaşamaya başlamıştır bu dönemde ve kimseye söylemese bile bu durumdan hoşnut değildir.- Derek, Addison'a şöyle bir cümle kurmuştur.
-There is a land where Passiva-Aggresiva people live, and you are the queen of them. (Pasif Agresif halkın yaşadığı bir ülke var ve sen onların kraliçesisin.)
Addison tabii ki buna itiraz eder, pasif agresif olmadığını, sakin olduğunu savunur, -sümsük- Meredith'den rahatsız olmadığını bile söylemeye kadar vardırır bu iddiasını hatta. Ama tabii ki sonunda -sanırım bölümün de sonuydu bu- ,
"There is a land of Passiva-Aggresiva people and I AM the queen of them" der.

*Laf dönencesi hayranı Parilda iş başında*

Yarım sene kadar Addison ve pasif agresifliği hakkında kafa yorduktan sonra -niye? demeyin, ben de bilmiyorum- şunu farkettim ki, Miranda'dan sonra en çok Addison'u seviyorum ve eğer -aylık botoksunu ihmal etmeyen- Derek'in varlığını iddia ettiği Pasif Agresif Halk Federasyonu'nda ikinci bir lider varsa, kesin o kişi ben'im.

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv