GÖHSD

Friday, February 19, 2010 | |


İngilizce bir şeyler karalayınca otomatik yorumlar ve marketing savaşları ortaya çıkmıyor mu, deli oluyorum. -Hoş, deli olacak başka bir sürü sebep daha var, hepsine teker teker deli olmak, zor zanaat.- No,Houston, you're an asshole dedim; altında, dört-beş sene içinde 1 kiloya ulaşıp, 15senede tam boyuna ulaşacağını vaat eden 'gooey ördeği' reklamı, birisi 'enlarge your pee-pee' lere yaratıcı bir metin yazmaya mı çalışmış; anlayamadım. Zira; bu gooey ördeklerinin iğrenç bir görüntüsü var ve 'ben penis değilim, sadece bir gooey ördeğiyim' afişine rastladım arattığımda. Anlaşılan gooey ördekleri (aslında geo-duck diye bir bilimsel adı olmasına rağmen, halk dili, bilimsel çizgileri çoktan aşıp gitmiş) gereksiz derecede basmakalıp, soğuk esprilere gark oluyor.

"Gooey ördeklerine hakaretle savaşma derneği" açılmalı, bana kalırsa. Hatta bu direniş Türkiye'de başlamalı: Düşünsenize, pelteleşmiş yargı ve yürütme nasıl daha da yer kafayı?

Not: Niye böyle gereksiz bir şey yazdığımı bilmiyorum, planlı gelişmemişti. Sadece beynimi eftenpüften şeylerle oyalama ihtiyacı. Haberler dedikoducu kadınlar derneği'nin, altın günü gibi, malum:
-Bizim Hüsnü'nün kızı var ya Necile
-Hıııee?
-İsmet'le kaçtı deyolar da, du bakalım.
-Yok yok, ben öyle duymadım. Ahmetgil'in kayınçosu olan Nurullah görmüş bunları; İsmet benim o taraklarda bezim olmaz demiş.
-e Necile?
-Bilemecen o kadarını gayrı...

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv