Aratma!

Thursday, July 5, 2007 | |

Bilmiyorum tam olarak kimdi ve ne zaman yaptı, ama hiç de iyi yapmamış. Statcounter koymaktan bahsediyorum canım, başka ne olabilir ki? Yoksa sende de herkeste olan saçma çağrışımlardan mı baş gösterdi? Heralde burda kim kime nasıl kur yaptı, nasıl sevişti anlatacak değilim şu an.
Bu sayaçta kaç kişi gelmiş filan umrumda olmuyor pek, benim ilgimi daha çok çeken şey ise googledan bir şeyler aratarak gelenler. Normal şeyler aratmıyoruz, bunu anladım. Bu kadar mı açsınız bir avuç et parçalarına, yatakta, banyoda, çamaşır makinasının üzerinde, kanepede, halıda..
Sevgi, aşk filan değil bu. İç güdülerin bu kadar iğrençleşmesine tahammül edemiyorum kesinlikle.
Vajina Monologları ile ilgili yazmış olduğum yazı yüzünden aratınca blogum çıkıyor anlaşılan.. Dünyaca aç insanlar..Açlık yemek filan değil, Afrika'daki açlık değil, bilmemneredeki susuzluk değil de, açken bile bir avuç ete sürtünme sevdası aşk sevgi olmadan.. Nasıl bir şeydir?
Yatakta XX diye insan googleda niye aratır? Bak kardeş, googleda yatakta aradığın şeyin ne işi olabilir? Önce burada bir anlaşalım, ne dersin? Sen yatağa git, orada ara. Bulamazsan otur kendini ara, ne bileyim vardır benzer şeylerin senin, arattığına göre.

Sevişmek güzel bir şey, buna kim karşı çıkabilir? Sevişmek, sevmekle alakalı bir şey, güzel bir şey, paylaşmak gibi bir şey mesela. 2 sn ya da 10 gün hiç durmadan maksimumunu alalım tasasında olmadan olmak demek... Madem gelmişsin, geri de dönme bari, bir şeyler öğren.
Hala mı anlamıyorsun yoksa?


Ben gülüp geçemiyorum artık bu salak aratmalara. Sinirimi bozuyorsunuz çünkü aratan ahali.. "toplum ahlak anlayışına uymayan kadın" şeklinde artmış bir de birisi.
Gel kardeş, otur şöyle.. Ne yapacaksın bu toplum ahlakına uymayan kadını sen? Hayır düşündüğüm açlığı yapmayacaksan eğer, bu sefer bunları listene koyup düşmanlık besleyeceksin. Süper, harika, ne güzel! O yapmak istediklerini "sevişmeyi" kavrayamayan iç güdüne ve beynine yapsan kutlardım mesela bak ben seni.

Aman ya.. Kime anlatıyorsam ben de... ?

Aşk güzel bir şey, ne yapacağım nasıl yapacağım tasası taşımadan, sadece "O" olduğu için ve başkası olmadığı için mutlu olup, dokunmayı da istemek gibi..
Sevişin arkadaşlar ama gerçek anlamını bilin, sevin ve aşık olun da öyle yapın.Hani eski türk filmi replikleri anlamıyla da sevişin ama önce.


Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv