Hafta Sonu

Sunday, July 1, 2007 | |

“Günaydın” dedim kendime az önce uyandığımda, ama gözlerimi hafifçe aralar aralamaz baktım ki aslında daha gün aydın olmamış. Saat aradım duvarda olan saati unutup ve ayağa kalkıp el yordamıyla cep telefonumu bulunca gördüm saati.
Gece yarısı olmuş..
Ne zaman yatmıştım ki ben?
Ne zaman uyumuştum?
Bir zaman karmaşası içerisine düşer gibi yapsam da çabuk ayıldım. Her yanım ağrıyor, omuzlarımı ve boynumu hareket ettirmek benim için bir kaç günlüğüne sadece eziyete dönüşüyor. Ama değdi.

Yalnız bazen çok saçma şeyler yapıyorum bunu farkettim. Bir anlık bir kara bulutun karar mekanizmamı etkilemesine izin verebiliyorum. O kara bulut nasıl ve nereden geliyor bilemez olsam da, kaynağının ben olduğunu ben bile biliyorum :)
Yani nolur iş yerine 1 gün yalan söylesem, periodun da olabilitesinin yüksekliğine de “ s.ktir et be “ diye baksam.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv