Elde var?

Thursday, August 30, 2007 | |

5 artı 5'in aslında 0 -yazıyla da Sıfır- yaptığını düşünüyorum. İlkokulda zamanında toplama, çıkarma yaparken konuşulanları hatırlayınca vardım bu karara da. Dürüst olmak gerekirse, kabullenmesi hiç de kolay olmadı. Kolay mı yıllardır 5 artı 5 i altalta yazıp toplarken önce sıfırı yazardık, elde var 1'di. Ama o eldeki 1 yok artık...
Hem bana baksana sen, okuyucu evet sen, kim kaybetmiş elindeki 1 ini de sen bulasın. Gider o 1, "dur ulan gitme" dersin, yok dinlemez o. İşi var, yetişecek yeri, izleyecek filmleri, daha bakacağı, düşüneceği insanlar, rakamlar vardır. Haddinizi biliniz lütfen..Elde'ymiş.. Tabii tabii.. Oldu olacak yanında da salata, fava, semiz otu filan getirsin, bir ufak rakı açar içersiniz...

Çıkarma işlemi vardı bir de.. Onda da üstteki sayı yetmeyince komşuya gider isterdik.. Hala istiyorlar mı? Hem vermez ki komşu...Hangi çağdasın sen hala, bir deyiversene bana, çok merak ettim..

Ara ara türüme kıl olmuyor değilim, evet, hatta itici ve sevimsiz buluyorum. Bu nereden çıktı dersen, çıkmadı bir yerlerden, öyle aklıma geldi yolda elimde aldığım posterimle yürürken..


I AM A PILGRIM ON THE EDGE,

ON THE EDGE OF MY PERCEPTION.

WE ARE TRAVELLERS AT THE EDGE,

WE ARE ALWAYS AT THE EDGE OF OUR PERCEPTION.

-Surrational Images by Scott Mutter


Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv