Denge

Saturday, September 8, 2007 | |

"Hem L harfi R'den daha melodiktir" dedi gözlerinin içinde dimdik bakarak. "R" serttir, ama "L" şarkıları çağrıştırır, strese sokmaz insanı...

Kafası karıştı, "nasıl yani? ciddi ciddi şimdi bir de harflere takılacağız öyle mi?"dedi...Başını salladı kız. Bu çocuk da hiçbir şeyden anlamıyordu...Hep gerçek, hep mantık...

"Nereye kadar peki?" dedi üzgün gözlerle...

"Niye hep ilerisini düşünüyorsun ki? Bak şu an mutluyuz, yetmez mi?" diyerek cevap verirken, arkasında silahını hazırladı çocuk, "yetmez" derse eğer, vurup işini bitirmek için...

Sustu...

"Yettiğini sanarız sadece ama evet, yetmez." diye mırıldandı kız, duymadı o...Haklı olduğunu sandı çocuk da... Haksız olduğunuz yüzünüze vuruluncaya kadar haklısınızdır hem, değil mi? Vicdan hür, düşünmüyor, devamını düşünmeye ne gerek var?...

Giderken durdu bir saniye, otobüsün içinden el sallayacaktı ki, içinden,

"Aslında She-la, He-man'in akrabası değil, sevgilisiydi...Sen anlamadın, o anlamadı, bir başkası anlamadı diye bu değişecek değil ayrıca" diye hayıflandı... She-la da kulağa daha melodik geldiği için she-ra ismini o zamanlarda bırakma kararı almıştı zaten...

Sustu...

"Gölgelerin gücü adına" dedi... Gölgelerin gücü bir şey yapmadı. "Gölgeler de erkekler gibi aynı" diye düşündü..."Onlar da varlar ve He-man'e verdikleri bir güç var...Ama umursamıyorlar, öyle bir şeylerin farkında, eller popoda bekliyorlar gece gelse de kaçsak"diye...

p.s:Mantıklı konuşuyorum diye, mantıklı düşünmek zorunda mıyım?Hem 5.boyut diye bir şey daha var..Henüz bulunmadı...Ama bulunacak...4'ten hemen sonra.


DENGE
Sizin alınız al inandım
Sizin morunuz mor inandım
Tanrınız büyük amenna
Şiiriniz adamakıllı şiir
Dumanı da caba


Bütün ağaçlarla uyuşmuşum
Kalabalık ha olmuş ha olmamış
Sokaklarda yitirmiş cebimde bulmuşum
Ama sokaklar şöyleymiş
Ağaçlar böyleymiş
Ama sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınız


Aşkım da değişebilir gerçeklerim de
Pırıl pırıl dalgalı bir denize karşı
Yangelmişim diz boyu sulara
Hepinize iyiniyetle gülümsüyorum
Hiçbirinizle dövüşemem
Benim bir gizli bildiğim var
Sizin alınız al inandım
Morunuz mor inandım
Ben tam kendime göre
Ben tam dünyaya göre
Ama sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınız
-Turgut Uyar

*fotoğraf baseport.deviantart.com'dan alınmıştır.


Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv