İpek böceği

Tuesday, September 25, 2007 | |

Kelebeklerin 1 günde öldüklerini öğrendiğimde, bir kelebek bulup gün boyu onu izlerken, bir yandan teyzeme "ne zaman ölecek peki?" diye sorup durmuştum. Sabırsızlık ortak özelliğimiz, biliyorum, sen söylemiştin. ....

İnsan olmaktan sıkıldım, kelebek olmak istiyorum sarı ve mor renkli. Mümkün müdür ki? Ölmek için değil bir günde, tüm amacımın 1 gün boyunca umarsızca yaşamak olduğunu farkedebilmem için.Bu sabah 2 saatlikten uykumdan sözlerini bile söyleyemediğim bu şarkıyı söyleyerek uyandım...Şarkının adı "ipekböceği"ymiş,son cümleyi yazdıktan sonra gördüm..Ve ben az önce kelebek olmak istiyorum demiştim...
Küçükken de dut yapraklarının üzerinde beslediğim ipek böceklerim vardı benim...
*Fotoğraf donia.deviantart.com'dan alıntıdır.

Alttaki yazıyı yazarken, birden bu aklıma gelince,
o posta uymayacağını düşünerek ayrı yazdım...
Gevezelik isteyenler hemen bir sonrakine geçebilirler.

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv