Vertigoressa

Sunday, September 23, 2007 | |

Yine bitiyor haftasonu...Pazar oldu bile..Eskiden beri pazarları hiç sevmemişimdir.Tüm pazar günüm o hafta için yapmam gerekenlerin stresinin vücudumu sarmış haliyle geçer. Küçük bir çocukken, daha ilkokula giderken cuma'lara bayılırdım. Hatta sırf haftasonu bana kalsın ve kurtulayım diye cumadan ödevlerimi bitirir, cumartesi boş boş dolanır, pazarları da "uff ya yarın okul var" sendromunu yaşardım. Şimdi de çok değiştiği söylenemez..Tek fark artık cumadan ödevleri yapmamam...Ödevleri pazar günü pazartesi dönmeye başladığı saatlerde yapar gibi yapıyorum. Tüm hafta beynim o kadar dolu oluyor ki, hafta sonlarımı her şeylerden kıskanır oldum. "Benim o benim" bile diyebilirim, mümkündür... Ve yine pazar oldu...Ben kendimi biliyorum, akıllı uslu olup oturup şöyle iki satır yapmayacağım saat gece yarısını vurana kadar. Sonra tabii gece yarısında ayakkabı filan dışarıda kalıyor biliyorsunuz, balkabağı, fareler, domatesler, kediler grubu....Ardından ev temizliği, küller arası, kötü kız kardeşler, borazan, duyuru, cam ayakkabı, kilit ve sonunda prens derken biliyorsunuz gerisini...Külkedisi işte... Ancak son anda atıyor ezikliğini üzerinden, kuşları filan bırakıp elinde ayakkabıyla çıkıyor ve kendi adına konuşup, "O, benim" diyor...(Hayır Kara Murat değil, Külkedisi...Sahne adıyla Cindrella.) Anlamadığım şey ise, neden ikiz üvey kız kardeşlerin Kül Kedisinden daha güzel olduğu...Şimdi onlar cilveli, işveli filan... Acaba bu masal 2000lerde yazılsaydı, prens Cindrella'ya "valla senin şu üveylerden biri tam fıstık, bana ayarlasana" der miydi? Haklı tabii...Prens'in daha seveceği başka kızlar, eskiden aşık olmuş olduğu kızlar, gözlerinin yakalaması gereken pozisyonlar var. Yine de belki ibret-i alem olsun diye bizim sahneadıCindrella olan Külkedisiyle olabilir....Bilemem... Yine masal kahramanlarına daldım..Bir gün bir masal yazarı, sırf beni çok oynuyorum bu masal kahramanlarıyla, üzerlerine çok kafa yoruyorum diye bir masal kahramanına çevirecek ya, bu an'ı çok büyük heyecanla beklemekteyim. Ama mümkünse benim masalda ben öyle böceklere bile "naber böcek? Ah, canım canım" diyen bir kahraman olmayayım...İnandırıcı olmuyor.. Küçükken bana KBK'yı anlatmaktan çok sıkılan rahmetli anneannem, bir gün o kadar sıkılmış ki, masalın sonunu tamamen modifiye ederek, KBK ile kurtu kolkola danseder ve yaşlı büyük anne'nin evinde diğer hayvanlarla parti yapar halde biten bir son ile değiştirmişti. Sahi KBK kurtun içindeyken büyük annesiyle konken oynamışlar mıdır acaba midede? Ben olsam olsam içinden merdiven geçen kız olurum...Sahne adım da Vertigoressa olurdu... İyi pazarlar derdim ama, sevmiyorum ki pazarları...Yine de, pazarı sevenler için gelsin. "İyi Pazarlar." Unutmuşum...Bugün gece ve gündüz eşit.23 Eylül.

Merak ediyorum Jedi master oyunundaki drain energy gibi drain happiness butonu var mı? Birileri bana yapıyor galiba da.

MerdiveN Kalbinin tam üzerinde kuşlar varken

Merdivenlere takıldı...

Vertigosu varmış, düşecekmiş diyorlar..


Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv