Yaban mersinli çay

Saturday, September 29, 2007 | |

Geç oldu, uyumalıyım...Uyumadan önce ise, içime takılanı serbest bırakmam gerek...Alice geldi, başladım okumaya...Dalga geçiyorlar çantamdan masal kitabı çıktığına, oysa ki çocuk hayallerini kişiliğine sabitleyemeyen bir insan, sonra nasıl alnının teriyle kadın gibi bir kadın yada adam gibi bir adam olur ki? Alice hikayesinde ben Alice mi, yoksa tavşan mıyım bilemiyorum...İkisi deyim belki...Ben masal kitaplarımı tekrar topluyorum... "Benim ileride bir gün çocuğum olursa hayatı öğrenmeli ve bu süreçte üzülecekse üzülmeli de...Hep destek olurum ama sadece tanıtıp anlatmakla anlamaz, bilemez.." dedim. Sadistmişim gibi oldu, öyle sandılar. Ama değiştirecek değilim... İnsan vitrinlerdeki her şeyi dokusuna kadar bilir ama üzerinde hissetmesi farklı bir şey diye düşünüyorum...Ara sokak düğünlerini, zorlukları yaşamayı, sokakta bir kez olsun çıkıp oynamasını, pencereden bakarken dışarıda düşen bir çocuğa üzülüp ağlaması yerine; koşarken taşa takılıp burun üstü düşmesini, sonra kalkıp oyuna yetişmek için koşmaya devam etmesini istiyorum. Gerçek ve hayalin mükemmel karışımını yaşaması için.. P.S: TugCe'nin şarkıları gitmiş, bir güzellik yapayım da iPod'u dolsun kampanyası devam ediyor sevgili okuyucular...Bu kız neden indirmiyor şarkı, manyak mı diyorsanız; manyaklık ayrı bir konu ama bir de ABD'de download olayı yasak internetten. 4şarkıyla iPod'um dolmuyor :) P.S2 : Dandadadan'a takmış durumdayım. Gmailde bakayım birileri bir şey yollamış mı öncelerden diye bakarken, Emir Bey'den bir zaman gelmiş olan 3 şarkısını buldum. Fazla varsa hayır demem.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv