Dandini Dandini

Tuesday, October 2, 2007 | |

Herkesin ağzından, elinden, dilinden düşmeyen kitap ne? Rhonda Byrne'nin yazmış olduğu The Secret (Sır) kitabı... İnanmıyorum ben böyle şeylere... Çünkü eğer gerçek olsaydı, o zaman şimdiye kadar dünya barışının sağlanmış, savaş kelimesinin kullanmaya kullanmaya unutulup, körelmiş, ırkçılık kavramının yok olmuş, hiçbir tür ayrımcılığın ortalarda kol gezmiyor ve kan da kan diye inleyen insanları hiç görmüyor olmamız gerekirdi... Eee hani? Belki de böyle toplu toplu olaylarda THE SECRET Gücü Büyük Şur'a'sı ve Genel Kurulu bunu olasılık hesaplamaları şeklinde yapıyordur...İnternet oylaması gibi bir nevi...Hani bizler internetten oyluyoruz ya, onun benzeri yüzde çıkarıp, "hah bak bunlar çoğunlukta kaldığından gerçekleşecek/gerçekleşmeyecek" kararlarını çıkartıyor olmaları hayli olası. Gerçekleşmiş olanlara gelince; onlar da "Heyt be ne The Secret'mış, yavrum benim" tepkileriyle halay çekiyorlardır herhalde.. Çünkü eğer öyle olmasaydı, ben sadece gereksiz inançsız olmaktan başka bir mertebeye erişemezdim... Evet kesin şur'a filan var...Hissediyorum yani... Eh şur'a olduğunu kanıtladığımıza göre burda-isterseniz mathematical induction'la bile kanıtlarım, IB high level mathematics eski öğrencisi mavalı-; o zaman siz kimin ne'yi daha çok istediğini görmüşsünüzdür... "Daktır, daktır...Camdan birisi sesleniyor, kan istedi, bir de zenci veya homoseksüel birinden olursa daha iyi olur diye ekledi, o ne kiii, ben anlamadım da?" Hurafe mi? Haklısın...The Secret sadece bir hurafe, inanmamak ve istememek lazım böyle şeyleri...Takıl sen canım, uyu hadi..Pışpışpış...
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv