Mevsim bahar olacak mı?

Friday, November 9, 2007 | |

Bizim çok ortak yönümüz var onunla. Mesela favori Gülşen Bubikoğlu-Tarık Akan filmimiz aynı, Kartal Tibet'i sevmiyoruz ve yapmacık buluyoruz, Adile Naşit-Münir Özkul ve çoklu kadrolu filmlerde Münir Özkul'un duygusal hallerini izlerken 70'lerde takılı kalıp çıkamamış gibi ağlıyoruz. Eski dönem metal ve rock müziğini seviyoruz mesela bir de. Ona zamanı gelince arada aramızda değişik günler düzenlemeyi önerdiğimde, ben bir gün Türk filmi gecesi yaparız demeden o diyor, bir gün arabesk gecesi yapmayı istiyoruz böyle çiğ köfteli rakılı patlıcan közlemeli.. Bana acısı az olanından, ben yiyemiyorum diye.. Aynı anda aynı kitaba başlayıp, onun üzerine konuşmak; film izleyip ağladıktan sonra birbirimize bakıp dolu dolu gülmek istiyoruz filan. Oturup eski arabesk videoları izleyip kahkalar atıyoruz, sonra ben kıskanıca senin şizofren bir yanın var diyor..Evet deliyim, yakarım ulan burayı, kimse yan gözle bakamaz filan diyorum...Deli diyor bana...Yine gülüyoruz. Sonra okyanus aşırı çiçek atıyorum ben ona. Utanmasam "rakı bulun yahu bana hemen" filan diyeceğim...Soğuk hava seviyorum ama, mevsim bahar olunca bile diyebilirim valla şu an. Alın beni şu Richmond'dan, sıkıldım. Ayrıca bu cumartesi pazar onun için ben youtube'den bulabildiğim 4-5 tane eski türk filmi izleyeceğim. Önerileri bekliyorum.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv