Ters Bıçak

Monday, November 19, 2007 | |


İsterdim beraber girmiş olalım Yeni Çağ'a..
Diyelim ki Fransız İhtilali yeni olmuş;
Kraliçeye küfredenler arasında biz de varmışız...
Yürümüş, kavga etmişiz sokaklarda..
Bir bokumuz yokmuş aslında ama,
Kocaman etekli bir elbisem varmış benim.
Korse takar, jartiyer çorap giyermişim...
Sonra tut ki;
Yemek yerken aklıma bir şey gelip,
"İzninizle" diyerek kalkmışım sana bakarak.
Masanın altındaymış ayağın,
Yüksek topuklarımı sürtmüşüm ben de sana.
Anlamışsın..
Göze ala ala benim deliliğimi,
Gelmişsin arkamdan.
Hadi diyelim itmişim seni sandalyeye,
Ağırlığını zor taşıdığım eteğime aldırmayıp,
Dayamışım oturduğun sandalyeye bacağımı.
Korktuğundan habersiz,
Fısıltı ilişmiş kulağına dudaklarımdan.
Eteğimin altında saklanan bıçak,
Jartiyer çorabın varlığında...
Görünürken
Gözlerinin içinde; bıçağın ters yansıması,
Beraberce aşık olurken kesmeyen yanına;
Göğsünden aşağı tırmalamış bıçak.
Kan değil, İz bırakmışım.
O sırada çanlar çalmış,
Birbirimizde izlerimiz; Y
eni çağ'a düşüvermişiz...
Sen ve ben,
Beraberce,
Yeni çağı açmışız...
Yıllardan 1789 ve kabarık etekler olmadan.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv