Bir ufak çanta integrasyonu

Saturday, December 15, 2007 | |

Bundan 3 saat önce zengin kalkışı, 18 saat filan konuşmuşum. O yazıdan gerçek kalan tek şey bir bavula hayatımı sığdırdığım. Yemekler de kötü olur kesin...Tekrar yapılmak zorunda kalacaklar. Şu anda Richmond Havaalanında geciken uçağımın ne kadar gecikeceğini, DC'deki buzlanmanın uluslararası uçuşlarını etkileyip etkilemeyeğini, ki 2-3saat kadar etkilemesini deliler gibi istiyorum,eğer etkilemezse ve Munich uçağı Dc'den saatinde kalkarsa, gece havaalanında kalmak zorunda olup olmayacağımı, bekleyeceksem kaç saat bekleyeceğimi, Munich'de de sorun çıkıp çıkmayacağını, bavulumun sorunsuz benimle aynı zamanda gdip gidemeyeceğini, bir bavuldan ufak bir sırt çantasına indirgenen önümüzdeki 2 gün süreli hayatımı düşünmekteyim... Sırt çantamda yeterli hiçbir şey yok. 2 kitap, fotoğraf makinası, laptop, bi dolu kablo... Diş fırçası yok, ped yok her ihtimale karşı bulunsun diye en önemlisi mesela, abd telefonumun şarj aleti de yok...Okulda bırakmışım... Beni sıkı güvenlik listesine koymuşlar, terörist gibi bir halim olup olmadığını bilemiyorum. Ama Çantamın içindeki tüm eşyaları çıkarıp döktüler. İçindeki her şey 2şer kez, garip aletlerle arandı. Temiz çıktı, gönderdiler. Aslında daha fazla da oyalayabilirlerdi, nasıl olsa uçak kalkmıyor, vakit geçirirdim böylece. Check-in'deki adam, "istersen yarın gece 8'e rezervasyon yapayım biletini, istersen git şansını DC'de dene, belki şansın yaver gider ve yakalarsın uçağı, ama orada gece kalmak zorunda da kalabilirsin" dedi. "Gideyim" dedim. Şansımı deneyeyim, nasıl olsa şu ana kadar hep risk alarak hareket ettim. Havaalanında kalmak istemiyorum, arkadaşıma gidersem bile uçağı kaçırdığım için gitmek istemiyorum...Eve gitmek istiyorum. Taze fasülye, cacık, domatesli pilav yemek... Uçağın kalkıp kalkamayacağı bile bilinmiyor...
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv