Komik misin?

Sunday, December 2, 2007 | |

Bir önceki fotoğrafı koyma nedenimi tam olarak "empati" k/sel olarak anlayan sanırım bayan "çatlak dudaklar, altıpatlar, Su." oldu. (Ben de bağyan demek istiyorum ama bende bir takıntı var, başka birisinin kullandığını gördüğüm, hatta ve hatta çok hoşuma giden, kelimeleri kullanamamak, bu takıntının adı da.

Meslek hatası (malpractice) yapıyormuşum gibi geliyor, olmayan mesleğimin gerçeğini kocamanca bir yadsıyarak. Sonuç olarak, kullanamıyorum evet, nokta . ) Sevgili okuyucu pazar pazar zaten üşengeçtir diye düşünerek; Su. yorumunda "nefis bir fotoğraf, böyle bir kareyi yaşamak istiyorum" demiş.
Aynen ben de.
Zaten o fotoğrafı ve o şiiri aynı anda koymamın sebebi de o. Şiirde itham edilen kişi, o kare. Boşlukları da doldurmak zor olmasa gerek. Dün itibariyle anladım ki, benim 1.5 sene önce üzerime işlemiş olan "party girl" etiketi artık bir yalan. -Aslında ben bir parti kızı hiç olmamıştım ama yakın arkadaşlarımla partiye gitmeyi severdim ve ilk senemin 2. döneminde Nisan ayında haftasonları sırf bu yüzden daha yorgun olup, dalga geçerdim bu zeka üstü aktiviteyle.- Bunu(parti kızı olmama mevzusunu) dün gece exchange öğrencilerine veda partisine, zoraki olarak arkadaşlarımı kırmamak adına gidip -ben arkadaşlarımı kırmamak adına değil, kendim istediğim için giderdim 6-7 ay/1 yıl öncesine kadar hatırlatayım- 10 dk. zor dayanıp ve o 10dk. dayanmalık periodu da dışarıda bankın üzerinde, soğukta sigara içerek geçirdiğimde ve de sonunda arkadaşlarıma da aldırmadan, "sıkıldım ben, siz kalın, ben odama gideceğim" dediğim zaman anladım. Ordaki insanlar benden 6-7 yaş küçükmüş gibi hissettim, bir barda canlı müzik dinleyip, yakın arkadaşlarımla ve/yada Koalamla oturduğumu hayal ettim. Bir kapısından girip, diğer kapısından çıkmak amaçlı yürümede ve bu süreçte şöyle etrafa bir bakma aktivitesine de biz "partiye gitmek" değil, "partiden geçmek" diyoruz. En azından ben. Dışarıda 10 dk boyunca sigara içip, içeride olanları izlemek; son partileri olan exchangelerin, son bir kız/erkek bulma telaşlarını seyre dalmak komik. Sadece bu..Komik...Alay edilesi...Ve sadece 10dk. tahammül edebiliyor insan. Belki 15-20dk maksimum, daha fazla değil. Exchangelerle, okulun daimi uluslararası öğrencileri arasındaki ana fark da bu galiba. Ya da ben ve benim yakın arkadaşlarım istisnalardanız, bu nedenle de ben onların çoğu gittiğinden beri gece dışarı da çıkmıyorum doğum günleri filan hariç. Elimin üzerinde de boşu boşuna +21 damgası konuldu...10dk için boşuna mühür masrafı ve boşu boşuna sağ el üzerinde kalan bir iz. Zaten exchange öğrencilerinin çoğuna da "hoşça kalın" demedim. Belki de bunun adı büyümek..."İyi ki" dedirtesi... Beni Cellar paklar...Cellar'da Ekin'le 3 top dondurmalı brownie. :)

P.S: Aysel Gürel'i ve deli olmasını seviyorum. Onun yazdığı gibi şarkı sözleri benzerini hiçbir anladığım başka dilde de duymadım. Yoktur zaten diyerek bencillik yapacağım. Deli insanlar iyidir, iyi. Severim. Normal insandan da korkarım zaten.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv