PBBC

Monday, December 3, 2007 | |

Pek sevgili Bayan PeanutButterandBlackCoffee,

Sana kaç tane öpücük ve kucak dolusu sevgi ve sarılma yollamam gerek? Ya da başka bir şey istersen buralardan mesela? Hem de gelmeme az kalmışken :) Kitap geldi, 4te 1ini bir akşam yemeği esnasında okuyup bitirdim bile... Dün posta kutumun içinde sarı büyük bir zarf görünce nasıl mutlu olduğumu ve ismini üzerinde görünce ufak çocuk gibi zıplayıp, yüzüme de somurtuk bir ifadeden zapping yapar şekilde kocaman bir sırıtma kondurduğumu, sonra da o sarı zarfı içine bakmadan göğsüme bastırdığımı söylememe gerek var mıdır ki?
Sonra zarfı açış, kitabı görüş, hem de sıfır. Annemler bile bana "aman canım burdan ve emaille konuşuyoruz, onları da gelince burdan alırsın, sabrediver biraz daha" derken, senden kitap gelişi. Çok sevindim, çok mutlu oldum, herkese de "bakın bana kitap yolladı blogtan arkadaşım" dedim dedim durdum tüm gece. Hemen içine ismimi yazdım, zarfı da sakladım ve tam son haftada ve finaller öncesinde, "burda okumayı herkes istiyor, evet güzel ama burada aradığımı bulamadım sanki, bir şey eksik bu okulda, kampüste, okuduğum bölümde" diye sorgularken, Bülent Somay'ın "Bir şeyler eksik" kitabını 2089 numaralı ufak posta kutumda sıkışmış, üzerinde 7 adet pulla beraber bulmam..Pek hoş bir saadet.

Mail yazacaktım ama böyle açıktan teşekkür etmek istedim, bu final öncesi stres durumuna adım atmış beni sevindirdiğin için...
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv