If you love, MAKE Love!

Wednesday, January 9, 2008 | |

Bazen, yani bazı zamanlar yakın yada en azından biraz samimiyetim olan arkadaşlarımla oturup biraz da mahremiyet içeren şeylerden konuştuğumuz oluyor. Gerçekten mahremiyet mi olmalı, herkes susmalı ve biliyor yada bilmiyor gibi mi yapmalı onu da bilmiyorum ya, neyse. Diyeceğim o ki, samimiyetim olan yada benim tavrımı, halimi, kişiliğimi bilen insanlara denk düşer kısacası. İşte bu arkadaşlarımın bazen çok sevdikleri sevgilileri oluyor.

Hani bir dolu şey yaşadıkları ama "benim için küçük ama insanlık için büyük" konsepti içerisinde yer değiştiriyorlar. Akılları gelip gidiyor, karar verir gibi olup, "insanlık için büyük" konseptine tıkılıp kalmaca mesela. Kimdir bu insanlık, kalmış mıdır, dışardakiler midir, onlar mıdır, ben midir, biz midir bilemiyorum. Ama topluca bir grup işte bunlar böylecene.
İki eli havaya kaldırıp, tombulca daire çizerek "bu kadar" diye anlatılacak bir tür. Konudan çıkmayayım evet, işte bu arkadaşlarım kendileri için küçük ama fıçıcık, büyük ihtimal mutlucuk, şeylerden konuşurken, ben hep dayanamayıp; "Ee, siz bi sevişin artık be" diyorum.

Yüzde doksan sessizlik oluyor ve bana garip yada iyi huylucadan şaşırmış olarak bakıyorlar. Nedir yani, sevince sevişmenin neresi gariptir, anlamıyorum. Gerçi bir de sevgilileri "seni çok seviyorum ve çok ciddi düşünüyorum, bu yüzden bunu seninle yaşayamam" grubu var ki, o sevgilileriyle kanlı bıçaklı olma ihtimalim bile var, o yüzden beni sevgilileriyle bile tanıştırmazlar. Ne biçim bir şeydir ki şu, "seni çok sevdiğim için, gidip başka rastgele bir kadına dokunacağım" mantığı? Yok. Ben bilmiyorum kesin bu işi. Valla bak, bir düşünün, yok mudur sizin etrafınızda bu tipler?
Dolu.
Hani o televizyonda çıkıp duran, yılbaşı tacizcisi arkadaş var ya, "bacı filan deme, orda dur, onlar başka" filan diye namus koruyucusu erkek kesiliyor televizyonda,muhabirin sorusu karşısında. Ona göre doğru tabii, bacısına, sevdiği kıza leke gelir, dokunmaz, dokundurtmaz ama turist kızları ellemek serbest..zaten onlar da elletmek için çıkmıştır kesin gecenin o saatinde, yoksa gece yarısı ne işleri olabilir ki başka? Hı hım. Sevince, sevişin deyince garip geliyor tabii bu şartlar altında. Haklısınız. Ben de uykulu uykulu konuşuyorum işte.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv