Y.Z.Ö

Wednesday, January 9, 2008 | |

Sayın, sevgili Okuyucu, Öncelikli hürmetlerimi sunuyorum. Devam niteliğinde birkaç ufak açıklama yapacağım da, saygıda kusur etmeyeyim dedim baştan. Evet, neyse. Sevgili, değerli okuyucu ve diğerleri.. Eğer üniversite çağında çocuğunuz varsa şu anda, bir nevi daha iyi yırttınız denilebilir. Diğerlerie gelirsek.. Bence siz şimdiden çocuğunuzu çok çok iyi bir sporcu/atlet, yada efsanevi inek filan yapmaya başlasanız iyi olur. İkisini de yapamayacak kadar kabiliyetsizse çocuğunuz, şu şıkları deneyin. Bankaya çocuk doğduğundan itibaren yüklü paralar koyun yada belki de zaten çok zenginsiniz, tenezzül etmezsiniz. Yok yani ben uyarayım da..Benim çok sevdiğim bi YÖK başkanı var ya, Y.Z.Ö olan hani. Üniversitede ABD sistemini getirmeye çalışacağız demeye başladı da, onun için her ihtimale karşı diyorum. Zaten Evren başta birkaç ..... adam da eyaletlere ayrılmak istiyordu. Süper olacak bence. Yalnız hatırlatayım, eğer sıkı bir msn-facebook kullanıcısıysanız profiller artık üçte iki ABD, üçte bir türk bayrağı halini alacak. Kolay gelsin, esen kalın. P.S:Ben bu konuya daha sonra tekrar bi el atacağım, bu ısınma turu daha. Bir de uyarı maiyetinde tabii.
Hah bir de, kendisine "neden farklı şeyler yapacağınızı söylemiştiniz başta" diye sormuşlar; " o zaman seçilmezdim ve hemen düşürülürdüm, o yüzden öyle dedim" demiş. Tebrik edip, ayakta alkışladım ben şahsen.
Yazık ama bak içten pazarlıklı olduğunu bile itiraf etmiş, ne sevimli.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv