Yaz-a-bilmek

Sunday, February 10, 2008 | |

Bi arkadaşım bugün kahvaltıda "yazma bir süre bloguna yada defterlerine" dedi...
"Yazdıkça daha çok sorguluyorsun kafandaki en ufak bir şeyi bile."
Düşünmekten tenefüse çıkmak isteyen bana karşı doğru bir yorumdu belki. Yutkunmadığım her an düşünüyorum... Garip...İnsan sadece yutkunurken düşünmüyor...
Uyku hali... Uyku halinde de düşünüyorum ben, nasıl yaptığımı bilmiyorum ama oluyor işte.

Halbuki yazmazsam patlarım...Bunu farketmiyor pek kimse. Yazmazsam, bombalaşırım.
YAZ-a-BİLMEK.
Öyle yada böyle.
Yazmak ve bilmek.
Yazdıkça bilmek..
Yaza kadar bilmek...
Yada toptan saçmalamak falan.

Yazmak da olmasa, hiç konuşamazdık...Yine de kelimelerin kayıplaştığı, ince çizgide menevişleşip, bir görünüp bir görünmediği de oluyor..
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv