Bir ben, bir de sen belki birden

Saturday, February 9, 2008 | |

Gömleği de çıkarınca, ki o siyah beyaz olan tek şeydi, üzerimdeki her şey siyah kaldı. Yada üzerimde kalanların hepsi siyahtı.. Cümle kurguları kafa karıştırmak içindir. İroni, sarkazm, melankoli yapmak için belki..

Gömlek çizgili ve içinde beyazlar taşıyan tek şeydi, evet.
Kalanlarsa, siyah askılı bluz, siyah kot, siyah küçük nokta küpe, siyah büyük nokta küpe,siyah kolye, siyaha yakın saç, siyah göz kalemi, siyah kocaman gözlük..
Kilit ne?
Siyah gözlük belki.. Sebebi bana kalsın, herkes kendi sebebini bulsun yada..
Herkes kendi sebebini bulurken, pentagram çalsın belki biraz..
Pentagram'dan bir kişiyi alalım, "Bir ben" diye şarkı yapsın...

Şarkı gelsin yoluma çıksın... Senin çizdiğin yolda yürürken şarkı, elime düşsün. Sen gör elimde....Hava da soğuk olsun, yolda yürürken köşe başından aldığımız, içinde kestane saklayan kese kağıdının içine atayım şarkıyı... Kestanecinin köşesinde denk gelelim, ben sana kese kağıdını uzatayım, bilmeden at elini içine, şarkı eline gelsin. Bir şarkıya, bir bana bak. Şaşkın ol ama karşılaşmaya sevin.

Şarkıya beraber dokunalım, şarkı hep çalsın elimizde, müzik bitmesin isteyelim..
Olur mu ki..?
Bir ben, bir de sen, belki birden...

*Fotoğraf hasanburakdurmus.deviantart.com'dan alıntıdır.

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv