Sevgili Ayşe Teyze,

Sunday, April 27, 2008 | |

Tüm cuma günümü odada, (45 dakikalığına süper markete gidip yemek almak hariç) Tüm cumartesi günümü de yemekhane ve Ekin'in odasında geçirip harcadım. Cumartesi günü tam 5buçuk saat yemekhanede(12:30-4:00pm arası ve de 6:30-8:30 pm aralığında), 6buçuk saat de Ekin'in odasındaydım. Gün dediğin 24değil, 12 - 15 saat bir şeydir. Harcadım, gitti, yaşandı bitti saygısızca filan belki. "Saygısızlık", finallere ithafen. Sanırım Ekin'e taşınacağım dönene kadar, odamı böcekler bastı, uyumadım adam gibi. Huy geldiği yetmezmiş gibi, alerji filan oldu. Hah bir de sabah 3 parmağımın, 2şer 2şer arasında, 2 ayrı uğur böceğiyle uyandım. Kırıntı sanmıştım, değilmiş. Bir de ufak siyah böcekler var, düşündükçe kaşıntı geliyor. Elime geçen her şeyi yıkadım, kıyafetlerimi ve çarşafları da çamaşır makinesine attım, delirmek üzereyim. Dezenfektan bulursam, içip, kafamdan aşağı boşaltmayı planlıyorum.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv