"Dalmışım sarhoşluğuna"

Friday, April 25, 2008 | |

Şarkı çalıyor, kaç kez dinledim bu akşam bulduğumdan beri hiç bilmiyorum. Çalıyor, tutamıyorum gözyaşlarım iniyor. Süslü kelimeler, süssüz kelimeler... Boktan mı hepsi yoksa bir işe yarıyorlar mu bilmiyorum bile. Tek bildiğim gerçek oldukları. Tek bildiğim hissettiklerimi sığdırabildiğim kadar sınırlı kelimeler formuna sokmaya çalıştığım. Tek bildiğim hissetiklerimin gerçek olduğu.. gerçek olduğum, gerçek olduğun...tüm hayallari bohçalayıp içinde tuttuktan sonra bile gerçek oldukları. Öyle olmasalardı, gecenin bu saatinde, bu kadar yorgunluğa rağmen, her şeye rağmen düşündüğüm ve çok istediğim sadece "tek bir şey" olmazdı. Sus diyorum kendime bazen. Susmuyor. Susmuyorlar. İçimdeki şeyler susamıyorlar. Gecenin bu saatinde bu şarkı yine çalıyor, hala aynı etkiyi yaratıyor..Tutamıyorum.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv