uyuyorum

Tuesday, April 15, 2008 | |

Uyuyorum.
Bildiğin durmadan, daimi olarak, sürekli
Gözümü açamadan
Yapmam gereken hiçbir şeyi umursamadan
Uyuyorum.
Yarına video hazırlamam gerekli uyuyorum.
Yazmam gereken yazılar var uyuyorum.
Dün hava soğumuş
Yarın sıcak olacakmış diyorlar
Uyuyorum.
Sokak kıyafetleri üzerimde yatak nasılmış,
saat kaçmış uyuyorum.
neden gittin, geri gel, hep kal uyuyorum.
dinlenme uykuları yaşamadan
uykunun hiçbir saniyesi dindirmeden
beynimi kapama işlevi midir nedir uyuyorum.
gelmediğini görürüm filan
olmasın öyle istemem uyuyorum.
hayal kareleri kelime ve yazılara hapsolmuş
söyle söyle canlanmıyor uyuyorum.
sesin kulağımdan gitmiyor
kendimi bildiğim saniyelere hapsolmuş,
ben uyuyorum.
hadi iyi olsun artık,
kaybolalım mucize gelsin gelmez filan,
korkuyorum uyuyorum.
yapılacak işler
dinlendirmeyen düşünceler
sana ait öpüşler var
uyuyorum.
Ne zaman, ne ara oldu sırf bunun için belki uyuyorum.
Müzik açık
Işık parlak
Kimse yok uyuyorum.
bak şiir gibi oldu kendini bilmeyen
ama ben gerçekten durmadan
dinlenme içermeyen uykuları
sabah öğle akşam uyuyorum.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv