Hastalık Hastalığı Sanki

Thursday, May 22, 2008 | |

Hastaneye gidip gelmekten sinir geldi. Trigliserid düşmüş, kolesterol neredeyse iyileşti denilebilecek noktada. Panik atak ve anemiyi alkışla karşıladık. Panik atak için "sizin ailenin kadınlarında kalıtsal galiba bu, dur bi sakin ol" dedi doktor. Zaten herkesin tansiyonu olduğundan, bu da normal gibi geliyor.Anemi kaç senedir geçmedi, yükselerek devam ediyor sanki. Birkaç günlük uzaklaşmadan sonra tekrar daha yeni yaptırmış olduğum sağlık karnesi girişini kullanmaya devam edeceğim ve ilaç yazdıracağım yarın.
Gün içinde eğer öğle uykusuna filan yatmışsam ve evde herhangi bir telefon çalarsa-ki bu her seferinde annemi arayan kardeşim bile olsa alışamadım-, bayılacak gibi oluyorum, kalbimi elime alıp oynayacak kadar dışarıda hissetmeye başlıyorum. Anneme de benzeri oluyor. Tescilli deli olacağım sanki, 1 nüshasını da saklarım artık.
Son olarak da, sol kulağım gezmeye çıktı. 1 kulağım duymuyor, deli olacağım, sürekli duymayan kulağıma küfürler yolluyorum.
Richmond'da da son günlerde odamı böcekler basmıştı ve alerji olduğumu duyan annem bana yardımcı olup empati yapacağına, sinir bozucu şekilde gülmeye başlamıştı. "Hahahaha, o da mı seni buldu, her şey de seni buluyor" diye. Anektod gibi bir anı kalır işte böyle.

Gören 100 yaşında sanacak olabilir, ama ben aslında 102 yaşındayım.

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv