Sinir Bozucu Reklamlar

Friday, May 30, 2008 | |

Veet reklamındaki kızı dövmek istiyorum.
Reklamdaki arkadaşlarına yaptığı gibi benim önümde de ellerini birbirine sürterek Veet souk ağda bantlarını anlatmaya çalışsa, dayanamayıp ellerimi saçlarında bulmaktan korkuyorum.
Zeka küpü kızımız reklamda kısa eteğiyle bacaklarındaki pürüzsüzlüğü gönlünce sergileyerek çıkıyor, bununla hiçbir sorunum yok. Ama arkadaşı biraz kıskanarak "Ağda mı?" diye sorduğunda, kafasını "hayır" anlamında sağa sola sallayarak, ellerini birbirine sürtüyor.
Ağda değil, anladık. Ağdayı listeden çıkarıyor o yüzden seyirci.
Kız başka bir sahnede tekrar çıkıyor; bu sefer arkadaşı "epilatör" mü diye soruyor, zeka küpü Veet kızında yine aynı tepki. Kafayı iki yana sallayarak, el sürtmece.
Anladık, epilatör de liste dışı.

Ama sonra ne oluyor?
Bir daha soruyorlar başka bir yerde arkadaşları, cevap geliyor reklamda. "Veet soğuk AĞDA bantları"
İşte ben bu noktada kıza na-hoş kelimeler saçmaya başlıyorum. Bir de utanmadan "ağda" kelimesini geçiriyor içinde. Bari ilkinde kafanı sağa sola sallayıp ellerini birbirine sürttüğü ve dolayısıyla "ağda" olmadığını belirtmeye çalıştığındaki aptallığı hatırlayıp, insan "ağda" kelimesini çıkarıverir ordan. Yada daha akıllıcası, en başta "ağda mı?" diye sordurtmaz insan. "Lazer" de, "epilatör" de, "jilet" de.. Ne bileyim, ağdaya benzemeyen şeyler en azından.
2 kağıdın arasına yapıştırıldı ve rengi de bilindik çamsakızı kutusunun içindekinden farklı olmasına sığınılıp kafa sağa sola sallanarak, Veet'in kullanımından "sözde ipucu" veren birbirine sürtünen ellerin eşliği "akıllıca" yada "farklı" olmadığı gibi; "şirin" bile görünmüyor.

Yok dayanamıyorum, çekin şu kızı gözümün önünden. Elimden kaza çıkacak, saçları da kazayla dolanıverecek elime sonra mazallah.
Hoş değil.

P.S: Kuşun canını acıtırım diye elime almaya ürken ben, artık ne biçim bir nefret beslediysem bu reklamdaki kıza, kendisi karşıma geçip patlata patlata sakız çiğneyen insanlar kadar sinir bozucu geliyor. Belki de 39 derece sinir sistemimi darbelemiştir, bilemiyorum.

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv