'Zeynep'

Wednesday, June 18, 2008 | |

Gidip ismimin önüne ya da arkasına bi "zeynep" eklettireceğim. Kendimde "zeynep" lik hali görüyorum zaten. Daha iyi olacak gibi geliyor. Hem zaten tarçınlı çaydan ufak bir zehirlenmeyi başarabildiğimiz bir arkadaş gecesinde de, "senden zeynep olur" bile denmişti. Ayrıca annem beni doğurmasına son 1-2ay kalana kadar "zeynep"te karar kılmış, son anda değiştirmiş kararını yeni bir isim duyunca. Bu nedenle ben zaten potansiyel bir "zeynep"im. "Zeynep" ismime ilgim ve sevgim nereden geliyor bilmiyorum, ama en azından bi kısaltılıyor filan, bir şey oluyor. Özetle artık "zeynep" olmak istiyorum. Hayatın sonuna kadar da aynı isimle ömür geçmez ki, canım.
Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous said...

Harika bir blog , bir hayat gercekten iki bavula sigdirilabiliyor . Bloguna ilk yorumu yazan oldugum icin mutluyum .

zayıflama

breast gain

reishi

Related Posts with Thumbnails

Arşiv