Biri bana cümlelerimi çevirsin

Monday, October 20, 2008 | |


Kafamdan binbir renkli düşünceler, çok sesli kelimeler, cümbür cemaat cümleler geçiyor. Aklımda bu binbir renkli düşüncelerle, çok sesli kelimeler fingirdeşirken, cümbür cemaat cümleler de bakıp kalıyor kıskançlıktan. Ağzıma ulaşmadan yutakta konuşlanmış şekilde trip atıyorlar. Beynimdeki binbir renkli düşünceler ve çok sesli kelimelerin de umru sanki. "Amaaan" deyip, kikirdeyerek birbirlerinin dudaklarına yapışıyorlar, ayıramıyorum.

"Yazık ama, cümbür cemaat cümlelere de bir sarılıverseniz" diye dürtüklüyorum. Öpüşüp fingirdeşmekten duymuyorlar. Çok sesli kelimeler, binbir renkli düşüncelerin içinde kaybolmuş, tek vücut oluyorlar. Cümbür cemaat cümleler de daha da sessizleşmiş bakıyor. Ses seda çıkmıyor.

Düşünceler fink atarken, cümlelerden ayrılıyorlar sanki, gizli bir anlaşma yaparak ayrılmış olmaları ya da koca bir kavgayla ayrılmış olmaları ayrıntısı önemsiz. Cümleler suskunlukta, yutakta bekliyor, demiştim zaten, niye tekrarladığımı aslında kendim de bilmiyorum. Hoş oldu sanki, değil mi?


Binbir renkli düşünceler ve çok sesli kelimeler her zaman sevişmiyor tabii. Renkli düşüncelerin içinde lacivert ve siyah da oluyor, kırmızıları ele geçiriveriyorlar bazen, her yan garip bir renk alıyor. Ama siyah ve laciverti de seviyoruz biz aslında. Ama çok sesli kelimelere bazen hiç beklenmedik anda yükleniveriyorlar. Cümbür cemaat cümleler de fırsat bilip 2 cümle atıyor ortaya ardından. 2 adet cümbür cemaat cümleye inat, 3 ader renkli düşünce birkaç eşyasını, dişfırçasını, tarağını, 2 etek, 3 bluzünü çantaya doldurup güneye annesinin yanına gidiyor. Ama sonra gelecekmiş öyle diyor. Güneyde annesinin olup olmadığı da meçhul aslında. Renkli düşüncelerin kafasındaki ahşap bir ev, 2 katlı ama ufak, pencere kenarında berjer koltuklu, kilimli ve şömineli şöyle. Oraya gidiyor işte. Aslında arkasından çok sesli kelimeler de gidecek ama biraz dudakları acımış öpmekten, durup bekliyor. İşte o sırada da cümbür cemaat cümlelerin meydanı boş bulmasından istifade, birkaç cümle de saçılabiliyor.


Ne dedim ben? Stop.

Bu yazının ana konusu var mı? Stop.

Varsa bana da söyler misiniz? Stop.
Fotoğraf şurdan.

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv