Hava niye sıcak?

Thursday, October 16, 2008 | |

Uzun süredir şurup içmemiş olduğumu az önce Vicks'in Nyquil şurubunu içtiğimde farkettim. Zaten hastayım, midemi daha da bulandırdı bu saçmasapan tadı olan öksürük + soğuk algınlığı şurubu.
Öksürükten boğulma noktasında olmasam, asla ve asla ağzıma sürmem.
Ayrıca bu hastalık beni aşırı mıy mıy hale getirdi. Sürekli şikayet etmek istiyorum, ilgi, çorba, bi bardak çay mesela. Hiç olmadı bi anne telefonu da olurdu. Cık. Annem ben aramayınca hasta olduğumu bile bilemiyor malesef. O yüzden ben de kendisi üzülmesin diye aramıyorum hastayken. Sonra "ah ah çocuuummm okyanus ötelerinde hasta yatıyor, yakında olsan atla git, bir çorba yapıver" moduna uçuyor ve ondan çıkarması güç oluyor. Sanki İstanbul'da olup da grip olsam atlayıp gelecek. Hadi onun gelmek istemesini geçtim, ben izin vermem 9 saatlik yolu bi "grip" uğruna çekmesine.
Yalnız içimde kalmış bir şeydir. Türkiye'ye dönüş yaptığımda, bikaç kez güzelce yataklı çorbalı bakım istiyorum. Kendin kalk, çekmecedeki knorr çorbalarla gözgöze gel, ıı-ııhh diye burun bük, bol yağlı pudinge dadan, pudingin arasına meyve de ye, yemekhanedeki bol yağlı fastfoodlardan da ekledik mi, oh mis. İğrenç. Anlatırken bile geriliyorum.
Ama şikayet etmek istiyorum. Mesela ben 2 gündür hastayım ya, hava bir sıcak, bir güneşli, kıl olmamak elde değil. Kardeşim, ekim 16 filan olmuşsun yani, bi adabınla sonbahar-kış olsana yaa.. Yağmurunu yağdır, rüzarını estir, es gürlet, şimşekten çıkamayalım kapı dışarı filan. Kalın kalın atkılarla, yağmurluklarla dolaşmaya başlayalım, üşüyelim. Üşüt yani. Turşu yapıp, biber (paprika kuruturum ben artık) kurutalım mesela. Diğ mi? Hem hasta yatıyorum, hem hava fink atıyor. Ulan beni hasta ederken de sıcak sıcak mı takılıyordun şerefsiz? Bir sıcak bir soğuk.. Sonra ne oldu? Ben yatakta hasta, sen başın göğe ermiş bi şekilde turuncularını dağıt etrafa.

Üff gerildim yine. Öksürük olayına girmeyeceğim bile. İki elimi boğazıma dolayıp, ümiğimi sıkmamak için kendimi zor tutuyorum lakin.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv