Power me puff

Tuesday, March 24, 2009 | |


Yazlıkta ve Türkiye'de normal saatler içinde çocukluktan beri kalkabilmiş ve günü "kurtarmış" bir powerpuff girl olarak -saçmalıyorum, atlayın bu satırı ama şimdi yayınlansa yine izlerdim yani. Dondurma üstlerine reklam olarak düşmeleri içimi acıtıyor bu sebeple. Sen göklerde gezip "bugün de kurtardık eki ehe yaparken, algida dondurma reklam kartına afişte pozlar ver. Ne olacağımız cidden belli değil. Saçmaladığımı söylemiştim, 3 satır gözlerini yordun boşuna ey okuyucu.- Ne diyordum, hah, normal saatlerde uyanırdım, 9-10gibi. Ama yurtdışında yaşamaya başladığımdan beri bu yalan olmuştı, 12de kalksam bile az uyumuşum hissine kapılırım, yatağa zamklanma hayaliyle yaşarım. Ve fakat, jetlagsiz bir bünyede yaşıyor olsam da; 1 haftadır filan kısmen normal saatlerde uyanmaya başladım, bazen 1-1.5 saat bir o taraf bi bu taraf yapsam da, yine uyusam da, cidden bu işte bir sorun var. 
Uuh beybi, yaşlanıyorum sanırım.  

Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous said...

yaşlandıkça daha az uyku ihtiyacımız olması gerekmiyor muydu miss P ? Yok hayır aynı terslik bana da oluyor..

Cem :)

Related Posts with Thumbnails

Arşiv