Aklıma geldi de

Wednesday, April 1, 2009 | |

Bence dünyanın en eğlenceli kitap ismi, nörolog Oliver Sacks'in klinikte rastladığı vakaları konu eden "The Man who mistook his wife for a hat" idir. ( Karısını şapkasıyla karıştıran adam) İsminin şirinliği bir yana, gerçek olması daha da eğlenceli. "Masal mı hayat mı, bu ne be?", "Ulan bak beni yiyorsan döverim", "1 Nisan için yapıyorsan yemezler canım"ın "Sen öyle san" hali. 
Çok eğlenceli. 

Not: 1 Nisan şakalarından cidden nefret ederim, hatta 1 Nisan'dan ve Nisan ayından da. Hatta genel olarak fazla "şakacı" insanlar beni gerer, kalbim sıkışır filan da diyebiliriz. Fazla "şaka"koliklerin, kinaye ve espri yeteneği gelişmemiş olduğunu, insanlığa da " aa naber?" deyip geçtiklerini düşünürüm. Hah bir de eşek şakaları ise, oturup ağlarım, çünkü feci ödlek ve paranoyak bir insanım. Şaka olduğu söylendikten sonra bile kendime gelemiyorum çünkü. Annem evin içinde saklanıp "böö" yaptığında bile korkmuşluğum vardır.
O derece yani.

Share/Bookmark

6 comments:

Nil said...

Ben de sevmem şaka olaylarını yapılmasını geçtim yapmaktan da hoşlanmam karşımdakini 1 sn bile olsa kandırmak içime afakanlar basmasına neden olur. Neden böyleyiz acaba...

Eleştirel Günlük said...

Ben de cok sakacilari sevmem. Sanki birseyleri ortuyorlar gibi gelir bana. Bi patolojilerini ortuyorlar gibi...

Hele hele cekici hatunlarin ya da yakisikli erkeklerin yaninda asiri sakaci ve asiri sevimli ve asiri neseli gorunenler midemi bile bulandirir...

Off sahi bu konudan mi soz ediyorduk, yoksa ben kendimce cekip cekistirdim mi konuyu...

Affola!

91 said...

insanlığın laneti bu april fool olayı. kıtalararası nisanbir şakası bile geldi dün, hadi yakınımdaki eşekşakalarını bertaraf ettim de, ta istanbuldan kalkıp manchestera "sıfatsız!" demek için uçulmaz ki :S

Tugc said...

Nil: Var bi arıza sanki :) Yani ya bizde ya da onlarda. Ama cidden rahatsız oluyorum çok.

Eleştirel Günlük: Ben bazen kafamda bir şey varken ayağa kalkıp, sonra niye kalktığımı bile unuttuğumdan sorun yok. Dur bu değildi sanki konu? :)

91:Bence o kişi kimse Manchester'a gitmek için bahane aramış.

mermaid said...

ya ben o kitabı çoook severim!

Tugc said...

Ben okumadim, arkadasim okuyordu, bana da anlatiyordu. Bir nevi ben de okumus kadar oldum evladim, ellerin dert gormesin sendromu sanirim. Ama kitap benim odada kalmis, kafa dagitmak icin bakiyorum ben de :) Ismi gonlumu fethetti, kiskaniyorum ellerden.

Related Posts with Thumbnails

Arşiv