Dur, ben geleceğim.

Friday, June 19, 2009 | |

Ege Denizi güzeldir, candır, biliyoruzdur. Yarından itibaren, internet bağlantısı yakalayabildiğim zamanlarda, yayına ordan devam edeceğim. Eski bir Oya Başar cümlesiyle ifade edecek olursak;
"beni izlemeye devam edin ... "
Bir de giderayak unutmadan söyleyeyim, yoksa rahat etmeyeceğim. Şu dünyada kıl olduğum binlerce insan ve insanımsılar var. Biri de Murat Boz. Tiksinç bir kişilik olarak gördüğüm yetmezmiş gibi, son şarkısındaki aptal kelime dizimi de kulağımı tırmalıyor. Neymiş; "ben özledim galiba seni." Burada özlemiş olmandan mı emin değilsin, yoksa özlediğin kişiye mi bu "galiba" nitelemesi. Ayrıca madem "galiba", bari söyleme. Feci gereksiz adam! Germeyin beni, n'olur.

Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous said...

çok çelişkili bir post.
madem beğenmiyorsun ve gereksiz buluyorsun neden o kişiyi takip ediyorsun ve niye onun hakkında bir yazı yazıyorsun post ta gereksiz konuma düşüyor.

Related Posts with Thumbnails

Arşiv