Parılda'yı rahatlatan 3 harfli kelime

Thursday, June 4, 2009 | |

Haziran'a sıkıntıdan kurtulmuş bir şekilde giren Parılda, ailesinin yanında "Biraz ailemi ve yakın çevremi güldürmek istiyorum" dedi.


ShineOnYou Blogu'na konuşan Ms. Parılda, bir süredir hayata dair planları konusunda sancılı bir dönemde olduğunu hissetse de, biraz kafasını boşaltmak istediğini söyledi. "Hayat atılacak olmanın üzerimdeki stresi oldukça büyük ancak bu konuda çevremi ve sevenlerimi sıkıntıya sokmak istemiyorum" sözleriyle durumunu özetleyen Parılda, konuşmasını "aileme ve en sevdiklerime absürd şeyler söylemek çok hoşuma gidiyor" diyerek bitirdi.

Yaklaşık 4 haftadır Ege'de annesinin evinde kalan Ms. Parılda'nın annesi F.G.T, "Dün çarşıdan gelirken beni çocukluğundaki gibi pencerede beklediğini gördüm ve çok hoşuma gitti" dedikten sonra ekledi;
"Eskiden çok sık kullanmasına alışık olmadığımız 'b.k' kelimesini dolamış diline, çok güldürüyor bizleri."

'Ben okuldayken bana garip mesajlar atıyor'


Anne F.G.T'nin sözlerini doğrulamasının ardından konuşmaya katılan Parılda'nın kardeşi B.Ö; 'Bugün İngilizce sınavımın ardından bana anlamsız ve komik mesajlar atmıştı, onu bu halde görünce ablam olduğuna inanmakta zorlanıyorum, sanki o daha küçük" dedi.

Annesi ve kardeşini gülerek dinleyen Parılda, onları böyle görünce sıkıntısının biraz hafifler gibi olduğunu, arada içindeki absürd yanı çıkarmazsa kendisini sistemin koyunu gibi hissettiğini açıkladı. Bu dönemi biraz daha hafif atlatabilmek sebebiyle böyle davrandığını vurgulayan Ms.Parılda, "fabrika ayarlarımda bu huylar olmasaydı, hem hayat daha zor olurdu, hem de ben inanılmaz sıkıcı bir insan olurdum" diyerek sözlerine son verdi.

Geçtiğimiz günlerde Parılda'nın beynini biraz atmak istediğini ve beynini en büyük düşmanı olarak gördüğünü ve çevresindeki bir dolu insandan rahatsız olduğunu da sitemizden duyurmuştuk.
*Sitemizde seksi fotoğraflar tıklama sistemi yoktur.

Share/Bookmark

3 comments:

Dilcun D. said...

:) Çok sevimli olmuş. Ms. Parilda beynini bir süreliğine Ege otlarının arasına gömsün, keyfine baksın!

Tugc said...

DoDo Hanım, siz de Ege otlarına gelecekseniz, duyumlar aldım yani blogdan :)

Damlo said...

seksi fotoraf yoxa ben de yokum

Related Posts with Thumbnails

Arşiv