Niye yokum ortalıkta?

Tuesday, September 1, 2009 | |

İnternet bağlantım olduğu zaman yeni yazılarım da olacak haliyle. Zaten gri gri yaptığım iç dünyamı, bir de internet cafe dünyasında ve kablosuz internet şifre kırma öğrenme etütleriyle daha da koyulaştırmayayım dedim.
"Bu kız birazcık düzelsin yahu" derseniz, bana iş bulmakla işe başlayabilirsiniz mesela. Ha tamamen düzelir miyim, yok. Ama en azından bir hava değişiliği olur da, kendime inancım biraz yükselir.
"Blog yazmayı bıraktı heralde" diye düşünen varsa okuyucular arasında, esefle kınıyorum.
Not: Bulmaca çözme hobisi geliştirdim, bayağı ilerleme kaydettim diyebiliriz. En azından ilk başlardaki, "anne feza?", "uzay evladım uzay" diyalogları epey bir azaldı.

Share/Bookmark

5 comments:

Gokhan said...

Senin başarılı olacağına inancım tam,bu arada sanırım okul bitmiş tebrik ederim. Sana uygun iş imkanlarının yer aldığı Uluslararası kaliteli bir site bence bakmanda fayda var.
https://www.xing.com
Selamlar.

91 said...

düşünmedim de, merak etmiyor değildim.

Damlo said...

bi an korktum ne yalan söyleyeyim.

eloise vera said...

(:
iş önerecek düzeyde değilim elbet ama en iyi yaptığım şeyi yapıp kitap önerebilirim bittabi: oruç aruoba-de ki işte.

Tugc said...

Gökhan:
Siteyi en kısa zamanda inceleyeceğim,ilgin için teşekkürler.

91:
Yok yok, hayatsal faaliyetlerimi hala gösterebiliyorum.

Damlo:
Korkmayınız. Geçici bartleby dönemleri ya da kendimi her şeyden soyutlama krizlerim olsa da, yazmayı bırakmam. Olsa olsa blog adı değişir.

eloise vera:
Listeye ekleyeyim hemen, teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails

Arşiv