Süperman

Saturday, November 21, 2009 | |


Görsel şurdan alıntıdır.
Geçip gitmesinde en ufak bir sakınca görmediğim -'günler geçiyor ve ben yerimde sayıyorum sanki' düşüncesi dışında-geçtiğimiz hafta Türkmax'de 1550milyonuncu kez yayınlanan Organize İşler'e takıldık. Aile-cek. O günden beri kendimle süperman karakterinin bir sahnesiyle özdeşleştiriyorum; hani süperman'in feci becerikli olacakmış intibası bırakarak, çalıntı arabayı ve çalması gereken parayı elinden aynı anda kaçıran adama 'ben olsaydım şöyle şöyle yapardım, olmamış' dediği sahne. -Sonradan öğreniyoruz ki; süperman birçok şeyi aslında yapabilme kabiliyetinde değil.- Bu günlerde, durumu çalmak yerine, kayda değer bir şeyler yapmak olarak değiştiriyorum; ve her seferinde, utanıp sıkılmadan, kendimle karşılaşıyorum.

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv