Et tu memoir?

Thursday, December 31, 2009 | |


İyice Coşkun Sabah mod-a büründüm. Anılar anılar, anılar 101, anılar intermediate, advanced anılar, contemporary anılar, ancient anılar... Gruplayıp, ders haline getirsek, sanırsın çocuklarıma filan anlatacağım. Bu aralar sıkça, sanki hafızam beni arkamdan vuracakmış bir gün gibi bir hisse kapılıyorum; bu gerçekleşirse de arkama dönüp, bağırmam dinlenilir: "et tu memoir?"

AB ekonomisi final projemi bitirip teslim etmiştim, sene 2008 Nisan sonu. Ödül olarak, D. elimden tutup, ki gayet bir anne-ablanın çocuğun elinden tutup bakkala gitmesi edasında idi, bana sevdiğim "çalışkan kurt"şekerlerden almıştı. İçi de şöyle yukarıdaki gibi bi şeydi. Tadı hafif mayhoş, renkleri mavi ağırlıklı ve mor ağırlıklı olmak üzere 2 çeşidi vardı ve ben mor ağırlıklısını severdim; jelibonumsu bir ipe yapışık, yiyilesiydi...

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv