Ötesi yok...

Thursday, December 17, 2009 | |


Hiçbir şey değil de, şöyle bir mail alabildiğim için şanslı olduğumu anladım. Kendimle kavga edip dururken, kendimden daha çok sevdiğim bikaç kişi tarafından, aynı şekilde sevildiğim; şu sıralar en büyük korkum olan, uzaklıkla unutulmadığımı hatırlatan, benim için tüm dünyaya bedel, ufacık bi çevrem olabildiği için...Aşağıdaki satırlara yazan, oturup saatlerce yüzyüze ya da telefonda konuşamazsak da, bir yerlerde bir Deni'm olabildiği için.

"Seni cok ozledim. Gecenlerde richmonda gittim. Kulaklarini bolca cinlattik. Evimde kucuk bir bowl var. bakinca aklima hep senin baliklar geliyor. Daha da onemlisi, her gun seni defalarca hatirliyorum. On tane pijamam olmasina ragmen senin bana verdigin yildizli pijama ve beyaz tishortle yatiyorum….

Aklimdasin

Seni cok seven

D."


Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv