Hep

Tuesday, September 18, 2007 | |

Hep yapıyorum bunu ben...Hep bir an unutuyorum, anlar toplanıp ekleniyorlar, benim sürekli anlattıklarım, savunduklarımın inadına, önüme "bak savundukları neler de yapıyor" diye çıkarıveriyorlar karşıma...
Neden barbar dediklerinde kızıyoruz ki...? Çok mu haksızlar?
Annem telefonda anlatıyor bana, haftasonu internet dışı kalışımdan haberdar olamadıklarımı,bense o anlattıkça elimdekileri fırlatıp koparma hissiyle doluveriyorum, sonra ağlamak istiyorum. Hani sevgilin terk eder nedensiz, sen arkasından önce kendine "neden?" dersin, sonra gidip onun yakasına yapışıp "neden?"dediğini hayal edersin...Ben "neden, neden, neden? " diyorum...İki düz bir yan gidiyorum...Yok çıkmıyor yanıt...Neden? lerin sayıları artıyor sadece, o kadar.
YouTube deki o salak videoların(isim vermekten bile vazgeçtim artık) altına bakılınca, sonra gazetelerin internet sayfalarında yazılmış yorumlara bakınca, çok mu yakın geldi bana okuduklarım, okuduklarınız?
Ama yakınlar...Dibimizdeler...
Cinayetlerde hak bulanlar buradalar, o buradakileri savunan bir de İzmir Baro başkanı var... Kötü bir amaç teşkil ettiğini düşünmüyormuş...O da haklı tabi...Cahilden, eğitimsizden zarar gelmeyeceğini mi düşünüyor, yoksa biz onlara yön gösterebiliriz, onlar yapamaz yalnız başlarına düşüncesi içerisinde uyumakta mı?

Siz okurken boğazınızda düğümlenmiyor mu bir şeyler? Takılı kalıp durmuyor mu orada?

"Ülkeyi sevmek" kavramını tekellerine alıp, ambargo koyanlar sizleri rahatsız etmiyor mu?

30-40 sene önce ABD sömürgesine karşı oldukları ve hakları savundukları için bölücülükle suçlanan onlarca,yüzlerce gencin hayatını göz göre göre yakanların, sonradan aşırı bayrak düşkünü olup,gaza getirilmiş ve cinayetleri destekleyen bir dolu insan topluluğuna dönüşmüş hallerde ortalıkta aşık atması sizleri gerçekten rahatsız etmiyor mu?

Etmiyorsa zaten önemi yok...



*Fotoğraf ay-inler.deviantart.com'dan alıntıdır.
Dikkatimi çeken fotoğrafa verilen isim aslında.
"Gözlerim görmeden nereye?" demiş.
Sahi,gözlerimizi sımsıkı yumarak nereye kadar?

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv