Duvar üssü

Tuesday, October 16, 2007 | |

Konu masal ve hayal kahramanları olunca yaşam duruyor benim için. Az önce yazılmış bir yorum cevap yazarken buraya da yazmak geldi aklıma. Neymiş? She-Ra, He-Man'in gizli aşkı değil, ikiz kardeşiymiş. "Aaa hata etmişim, neyse olsun artık" filan diyecek biri olmadığım su götürmez bir gerçek. Herkes kendi masalından sorumludur dediğimde de; masal değil ki o, dendi. Hayal ürünü mü? Evet. Belki benim kelime dağarcığım kıt ve her hayal ürünü olan şeye masal diyorum, ki bence çok da mantıksız değil. Hayallerimi ve masalları tekrardan sevmeye başlamışım, hayallerimden kopup gelen umutla çok mutlu oluyormuşum, gerisinden kime ne? Ben lisedeyken bir erkek arkadaşım vardı. Her hayal kuruşumda burnumdan getirmişti sağolsun. Kötü biri filan da değildi, her ne kadar arkadaşlarımın yarısı ondan nefret etse de; iyi biridir o aslında.Hayal kurmama sinir olur, bir de beni suçlamayı severdi, ailesini suçlamaya gücü yetmediğinden. O zamanlar sayesinde hayallerden de, masallardan da nefret etmiştim. Gel gelelim ki; ben artık o hayal ve masallardan nefret eden biri değilim. Seviyorum ben kahramanlarla filan oynamayı. Kaldı ki; her şey biraz hayalden kopmadır. Masaldan gelmedir, Deli zırvasıdır. Uydurmaca ve emprovizasyondur. Televizyonu icat eden insan da "gerçek de gerçek" diye tuttursaydı eğer, afedersiniz ama -burda annemin çok sevdiğim aşırı takıntılı olmak anlamında kullandığı deyişi söylemeden edemeyeceğim-deli bilmemneresini beller gibi, o zaman biraz zor izlerdiniz televizyon filan... Zapping diye bir şey de ancak nerenizden uydurduğunuz belirsiz bir kelime olur çıkardı. Ama şimdi öyle değil. Benim hayallerimi dinleyen var. Düşündükçe düşündüren, yeni hayallere yönelten.. Tutturmuşsunuz bir youtube kanıtlarıyla filan, "She-Ra, He-Man'in ikiz kardeşiydi". Her ne kadar şimdi She-La olsam da; küçükken He-Man olmayı severdim ben ayrıca. Mavi kılıcımla "gölgelerin gücü adına, güç bende artık, ben He-Man" diyerek, bir koltuktan diğerine atlardım. Sonradan oldum She-LA. CS oynarken birden aklıma geldi, eh malum biraz daha kadınsal öğelerin de farkındalığına girişim ile; She-LA tam benlik olmuştu. SheRa'nın He-Man'in ikizi olmasına geri gelirsek...İkizi olunca gizli aşkı olamaz diye bir yazılı kural mı var? Hadi olsun diyelim, kimi bağlar o yahu? Belki yazarı ve yapımcısı sapıktı..Belki She-Ra ve He-Man sapıktı... Belki gizli gizli buluşuyorlardı...Hadi sapık olduklarını geçelim, belki çoluk çocuk okuyordur... Belki anneleri babalarını aldatıyordu da She-Ra başkasındandı? O sırada savaşa gitmiş olan babalarına ardarda doğan çocukları ikiz diye sallamıştı, daha iyi yalan olsun diye anneleri.. Başlarında mı beklediniz? O yüzden, istediğinize inanın. Ama benimle iddalaşmayın, benim onüçbinseksenyedi tane paranoya ve yedek destekleme ünitem var.Şuncacık çocuk Alice' e bile sinir olabilen, Polyanna'nın kişilik bölünmesi yaşadığını ileri süren, pamuk preses'in üvey annesinin de prense vurgun olduğunu düşünen biriyim ben sonuçta. Gece gece oturmuşum şurada, huzur verin yahu :) Nerede bu He-Man? Şikayet edeceğim herkesi She-La olarak.

*Fotoğraf petitescargot.deviantart.com'dan alıntıdır.

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv