Sevimli bir post değildir

Sunday, October 7, 2007 | |

Ben tamam susayım şikayet etmeyeyim dedikçe, üzerime geliyorlar...
Çok sevgili ve bir şeyi protesto etmeyi afedersiniz ama "k.çından" en güzel anlayan güzide gençlik topluluğu....Evet evet, hani içine benim ,senin, sonra senin sıra arkadaşının, kuzeninin filan da dahil olduğumuz, türk gençliğinden söz ediyorum...
Aynı zamanda genellikle 80'den sonra doğması nedeniyle, politik yanı çökertilmiş olan, bir fikiri savunmayı direk ne olup olmadığına aldırmadan zıttına karşı çıkmak olarak algılayanlar grubu da diyebiliriz...
Şaşırdık mı? Ciddi misin yoksa sen? Şimdi sen şaşırdın ve alındın benim bu sözlerimden öyle mi? Ooo, gençlik hazretleri, alınmayınız, merak etmeyin, içine kendimi de dahil ettim...

Facebook aşırı ünlendi, oh hepimiz bloglarda da yazdık, kusur kalmamamız lazım, hatta hepimiz tüm vaktimizi, yemek yemek hariç, orada geçirelim. Evet biz genciz ve sosyalleşmemiz lazım! Zorundayız yani... Bir dolu aptal grup da kuralım, ama yönetimi aşağılıyormuş gibi yapan, siyasi amacı varmış gibi gösterenlerinden kuralım, hatta içinde de 3000-4000 üyesi olsun, sonra arkadaşlarımızı davet edelim, herkes bu grubun üyesi olmalı... Hem biz benim sürekli eleştirdiğim " çok cool göründüğü ve sonrasında yapacaklarımıza bahane olsun" amacıyla içen ABD gençliği modeli olarak, içmeyi ilah yapalım...Çok süper gidiyoruz...Değil mi? Şimdi bir de bu içmeye politika karıştırıp facebook ortamında paralıcaaaazzzzz! Yihuuuuu.... İroni yapıp, espriyle karışık...
Grubumuzu kurduk zaten yeni mekanımız facebookta, adı da "Akp'ye inat sokakta içerim". Çok beğendiğine eminim... Direk sisteme karşı oluyoruz yahu, dehşet, manyak yani! Birkaç da not yazdık mı gruba, "camilerde de içelim, içmeyenleri dövelim, oooohh içesim geldiii" şeklinde, bence bizden daha MODERN, laik, asi, rejime karşı bir grup bulunamaz...
Heyt be, nasıl da savunuyoruz görüşlerimizi, nasıl da karşı çıkıyoruz yönetime, nasıl da onaylamıyoruz "dinci"leri, türbanlı eşi olan cumhurbaşkanını, "örümcek kafalı" diye lakap taktıklarımızı.... Hep böyle olmalıyız...Birilerine de inat olarak içmeliyiz, modern ve okumuş grubuz ya biz, cumhuriyeti de savunuyoruz hani, kimselere kaptırmayacağız diyoruz, arada bir emperyalizme karşı olanlar bile çıkarıyoruz aramızdan hatta...Böyle savunmalıyız karşıtlığımızı, aynen böyle hem de...Sokaklarda, akp'ye inat içerek, kapalı olan herkese nefret kusup acıyarak, öyle böyle diyerek....Aman sakın okuyarak ve gerçekten eşitliği savunarak olmasın...Biz modern gençliğiz canım, kimse alamaz elimizden bize ezbere hababam öğretilmişlikleri ve hiç öğretilmemiş, bizim de açıp okumaya zaman bulamadığımız kavramları...
Budur zaten görüşümüz bizim ve savunma yöntemimiz...Ak olan her şeye dinlemeden "kara" demek. Aradaki grilik geçiş bölgesini hiçbir zaman kavrayamadan, bilemeden, ezberden askerin komutana "sağol" demesi gibi, "kara" demek.

"Yaa kızım eğlence için kurulmuştur o grup, geyik amaçlı, aman ne ciddiye alıyorsun?" değil mi? Tam da bunu duyacaktım ben eğer söylemeseydim.... Değil işte öyle....Belki bu grup geyik yapma amaçlı, lakayt olarak kuruldu ama 3,091 üye ne demektir? 3,091 tane benim yaşım civarı, üniversite grubu veya mezunu insan ne demektir, "baskı basanındır, içmeyenleri dövelim" ne demektir?
N'olursunuz açıklayın bana....Neden bana, "off kızım manyak mısın, neden bunun için üzülüyorsun, bir şey yok ki bunda" dediğinizi anlatın...

N'olursunuz bana açıklayın eğer bunu böyle kafaya takan sadece ben varsam... Çünkü ben bunları görünce sinirden ağlıyorum....Çünkü ben arkadaşlarımı öyle insanların arasında görmeye dayanamıyorum...Lütfen gerçekten görüşlerinizi savunmanın gerçek yollarını, savunduklarınızın anlamlarını bildiğinizi söyleyin bana.... Çünkü benim beynim artık çalışamıyor, algılayamıyor veya yanlış algılıyor önüne geleni....

Ben yanlış dönemde yaşıyorum...Ve boğazıma tıkanıyor bir şeyler, gözlerim yanıyor... Neyse ki, imagine diye bir şarkı var.

*fotoğraf willko.deviantart.com'dan alıntıdır.

Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv