Şeysi

Friday, December 21, 2007 | |

Eskiden bayramlık diye bir şey vardı. "Şey"...en çok boşluğu dolduran kelime. Neyse. Evet bayramlık diye bir kıyafet takımı vardı, herkesin modadan çıkıp kendine en çok yakışan olarak gruplaştırdığı. Ben bayramlık olarak siyah eşofman altı üzerine bir bluz giydim mesela. Evden dışarı da gazete almaya çıktım. Zaten bayramları da sevmiyorum(inanmamanın dışında bir boyutta sevmiyorum yani). Bayram kahvaltı demekti benim için, kızarmış mısır ekmekli bir kahvaltı yaptım, 2 dilimi zor yediğim. Ardından ilginç bir telefon konuşması babamla..Gazeteme sarılış.. Zoraki akşam yemeği.. 2 bardak bana 1 bardak anneme viski. Çay. Sigara. 10'da uyku. 5buçukta uyanış,7ye kadar debelenme, uykumun olmadığına karar verip 50 sayfa kitap. Kanepe üzerinde tekrar uyku. Yastığın altından "Ben sonra yapacağım kahvaltı". Bu kadar. Biz yılbaşı çekilişi yapıyoruz evde. 3 kez ben kendimi, 2 kez annem kendini çekti. Tam kendimizden başka birini çekmiştik ki, Buse kendisini çekmiş. Annem sıkılıp ben komşuya gidiyorum, sizi mi bekleyeceğim dedi. 3kişiyle çekiliş zor işmiş. Öğrendik.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv