İntoksike olamam CANIM

Thursday, December 13, 2007 | |

Houstin'i bir Galvanometre bulamaması sebebiyle işten çıkardım. Yeni yardımcımın adı Sanchez. Kendisinden ERP System istedim. Eğer CisCo'ya benzetir de, tüm sistemi çökertirse, benden çekeceği var.

Eğer o yazıyı yazarsam okuldan atılma ihtimalim nedir çok merak ediyorum...Ben ki, 2 seviye birden istatistik bitirmiş bir öğrenciyim.Aslında tabii ki "freedom of speech" ve "i am an international student, i don't know what you are talking about" ayaklarına yatabilirim. Ama ben bunu yapmak değil, bariz olarak o kütüphane önünde kendi dillerini konuşup, muhabbet ederken sigara içen uluslararası öğrencilere hakeret eden kişiye ve onun gibi düşünen diğerlerine hakaret etmek istiyorum. Açık açık hakaret...Hatta bir de, "ben de sizin 'awesome' yapmacıklıklarınızla bezenmiş bireysel sessizliklerinizden ve her hafta sonu Lora Robins yurdunda 3er 5er intoksike olanlarınızdan rahatsız oluyorum, ama sizin sorununuz deyip geçmek istiyorum. Size iyi intoksike olmalar,ben kütüphane önünde bilinçlice sigara içmeyi, bilinçsizce içki içememeye tercih ederim.." demek istiyorum. Neyse.Yapacağım zaten. Finaller bitsin de, başımı toplayıp yazacağım, inada bindi.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv