Bildiri

Saturday, January 26, 2008 | |

Üff tamam farkındayım, saçmaladım.
Şımarık, okul bahçesinde oyun oynayıp ota boka kapris yapan; " ya ama beni oyunlarına almadılar yaaaa" diyerek ağlamaya başlayan kızlar gibi saçmaladım hatta.
Bunun için önce kendimden, eş zamanlı olarak da çok sevgililerimden özür diliyorum.
Sadece bir şey bilinsin istiyorum. Hayatımda "çok sevgili" diyebileceğim çok az kişi var. Ve ben Flekke'ye gittiğimde bir dolu arkadaşımı mesafe yüzünden yitirdim, pıtır pıtır döküldü hepsi. Ne kötüdür ki dökülüp yitenler arasında benim yıllarca en en yakın arkadaşım, hocaların bile "ee nerede bunun diğeri" dedikleri bir arkadaşım vardı.
O eski arkadaşlarının hepsinin yerine teker teker yenilerini yerleştirdi (yeniler eklemek yerine, yer değiştirtti yani), sonra da gitti.
Bu yüzden benim böyle bir kayıbı daha göze alacak cesaretim yok.
Saçmaladığım için tekrar özür dileyerek bu mektubumu kapıyorum.
Bir daha da arkadaşlarımı paylaşamayıp kıskanmayacağım; şayet kendimi tutamayıp kıskanacak olursam kendime "aptal aptal konuşma, bir kez daha düşün göreceksin" diyerek self - teskin uygulayacağım ve düzelecek.
Arz ederim.
DipNot:Yaşasın, öksürüyorum.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv