Kıskanç

Friday, January 25, 2008 | |

Kıskancın tekiyim. Çok sevdiğim herkesi kıskanıyorum. Paylaşamıyorum.
Hayatlarına başka kişileri aldıklarında içime kocaman iğneler batıyormuş gibi hissediyorum. Çok saçma ve gereksiz olduğunu bilmeme rağmen hem de. 2 tane eski çok yakın kız arkadaşım var benim. Bir tanesini neredeyse 1.buçuk senedir hiç görmedim. Arada gördüğüm 2 günü ve o gördüğüm 2 günden 1inde hepimizin sarhoş olduğu göze alınırsa; 2-2buçuk senedir görmediğim gerçeği ortaya çıkıyor. Diğerini de her 6 ayda bir 1 gün görebildim. Onlar ve diğer eski arkadaş grubumun çoğu Ankara'da ikamet ediyorlar. Ankara'da olmayı istemezdim, ama işte onları özlüyorum. Hayatlarında olan bitenleri bile bilmiyorum çoğu zaman. Sonradan anlatıyorlar. Bazılarını unutuyorlar bir de anlatmayı. Böyle kocaman bir grup olmuş geziyorlar. Hem onların artık sürekli onları gören başka "Tuğçe"leri de var... İsmimi bile özlemelerine gerek kalmıyordur yani. Ben hep fotoğraflarda görüyorum onları. Hep. Nargile içmeye gitmişlerken, bilmemne eğlencesinde, bilmemne kafede, bilmemne pikniğinde, haftasonu buluşmalarında, fasıla gitmişliklerinde çekilmiş dolu fotoğraf. Photoshoplanıp photoshoplanıp konulmuş. Herkes mutlu. Kimse beni özlemiyor onlardan. Yerimin hatta ismimin bile doldurulmuş olması canımı yakıyor nedense. Bencilce ve aptalca olduğunu bile bile üzülüyorum. Hem yeni arkadaşları onları görmeye her 2-3 haftada bir gidiyorlar. Ben.... ? Denk gelirse en çabuğundan 6 ayda bir. İkisine de sinirliyim... Hatta diğerlerine de.. Çocukluk arkadaşım olan, bisiklete binişini hatırladığım Can'a; ilk kez minibüs durağında karşılaşmış olduğum,sonradan sene aynı sınıfta, aynı takımda, aynı ekipte oynadığım Demdem'e; ekipte yakınlaştığım, sonradan vazgeçilmezler arasına giren Ayça'ya; "aa annen ne güzelmiş TugCe bee" diyen Oğuz'a; yazın 2-3 site ötede oturmasına rağmen bir kez bile uğramayan Gökhan'a; yine çocukluk arkadaşım Uğur'a... Hepsine kırgınım işte... Ama en çok Demdem'le Ayça'ya... Ayrıca sürekli facebook duvarlarında yazışmalarına da ekstra kıl oluyorum... Kıskanıyorum...
*Fotoğraf sterndal.deviantart.com'dan alıntıdır.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv