Mevsim anormalleri

Wednesday, February 6, 2008 | |

Richmond bir garip.. 3 gündür t-shirtle geziyoruz... Hayır.
Aslında ben sadece 1 gündür giyiyorum. "1gündür giyiyorum" diye bir cümle olamaz. Hatalı. Sadece bugün giydim. Yani akşam yemeğinden sonra. Şubatta t-shirt giymeyi kabullenmeyen beynime inat, beynimi kapayıp, yeşil tshirtümü çektim çekmeceden. En üstte o vardı.
Çelişkiye düşüp üzerime siyah, uzun, röpdöşambır benzeri ceketimi aldım. Hataymış. Hava ben kabullenmesem de; şubat şubat, aldırmadan sıcak.
Norveç'te de mayıs mayıs, aldırmadan kar yağardı. "Hayır, bu yanlış" demiştik.. Şimdi "niye yanlış olsun? Neye göre, kim diyor?" diyorum...
Bu aynı zamanda şeye benziyor.
Şeye..Belki de benzemiyordur.
Yani, güneşin altında yazın hiçbir şey yapmadan yatabileceğimi kolaylıkla kabullenen, hatta güneşlenmek gibi ilahi bir amaç ortaya atabilen bünyemin, şu anda yada odamdayken yada benzeri her yerdeyken bir şey yapmadan anlamsızca içime bakmayı kabullenememesine..
Söylemiştim, benzemiyor. Ama yine de ilginç...Mevsim anormalleri gibi. Yoksa değil mi?
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv