Spirit Exchange

Tuesday, April 8, 2008 | |

Ölümsüzlüğe inanmam, zaten ölümsüz olmayı, şayet olsam bile, farkında olmadan yaşamak isterdim. Ve sanırım bu noktada reenkarnasyon giriyor araya. Bir tür ölümsüzlük yada değil, reenkarnasyona inanıyorum.

Reenkarnasyon bir yandan ruhların bağımsızlığı gibi bir şey sanki, ruhlar hep etrafta geziniyor. Telepati denilen şey, tüm o etkiler, gece yarısı paylaşamadığım yatağımda sadece cenin şeklini almış şekilde yatmam, bir an bomboş odada birisinin nefesini hisseder gibi olmak... Bunları gerçekleştirebilecek tek şey "ruh." Aklın oyunu değil, ruhun oyunu...Belki de "oyun" denmesinin tek nedeni metafiziksel korkular.

Birkaç gündür oturmuş, reenkarnasyonu düşünüyorum. Bence sadece ölümle ortaya çıkmıyor. Ruhlar gezebiliyor. Bedene bağımlı olmamaları için tek çıkar yol, "öteki dünya" inancı olmamalı, olsaydı şu anki her anın gereksiz ve büyük ihtimalle hiç varolmamış olması gerekiyordu. Ruh, bedenin yapamadıklarını yapıyor, bedenin kendini kısıtladıklarının ötesine geçiyor, beden dursa bile devam edebiliyor. Bunları yapabildiğine göre, bedenle sınırı kabul etmesi de saçma olmaz mıydı yani?
Reenkarnasyon, biri öldükten sonra yeni doğan birinin bedenine girmesi değil sözlüğümde.. Öldükten sonra,yani ölmüş bedenden çıktıktan sonra, yaşayan birine de gidebilir, bir parçasını bırakır belki başkasında. Aptalca gelebilir ama böyle bir bağın varlığına inanıyorum.

Bana çok ruhlu olduğumu söyleyen onu düşünürken birden irkildim. Sonra bir gün görmüş olduğu rüya.. Bir şey var, ruhumda büyük ihtimal sonradan girmiş başkasından bir parça var...Hepimizde var, yolların absürdçe, hiç tahmin edilmeyecek şekilde kesişmesi bundan belki.

Ruhlarmış, reenkarnasyon, ölümmüş...Gece yarısı toplaşıp korkulu mezarlık hikayeleri anlatan, sonra da korktukça mutlu olan bir grup insan topluluğundan geliyoruz. Korktukça sarılacak birilerini (aslında onu) aramak...Gök gürültüsünden bile korkan benim için hele. Şizofren bir yanım mı var, bilemiyorum. Tam bunları yoğun konsantrasyonlu halde düşünürken bir de, gözlerim kapalı banyo perdesinin yapışması hatta...
Ürperdim bir an belki ama böyle bir reenkarnasyon yada ruh emaneti olduysa sahiden, bundan mutlu oldum.

Gecenin bir yarısı niye bunlar aklıma takıldı, bilmiyorum. Bir anlık irkilme gibi. Belki de sahi.
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Arşiv